logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

První rozvážková služba se zaměří i na veganská jídla

30. prosince 2021
Restaurace 0
713
První rozvážková služba se zaměří i na veganská jídla

 

Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich skoro polovinu tvoří pizza, pětinu pak klasický fast food – naprostou minoritou jsou přitom veganská jídla. Cloudová kuchyně MyFoodPlace věří, že se tento dlouhodobý trend bude nyní rychle měnit a přidává do svého sortimentu veganské produkty od českého výrobce Strip Chips. Na pilotním produktu ve spolupráci se zavedenou značkou Mama’s Burgers ověří zájem spotřebitelů s cílem veganskou kuchyni v dalších krocích rozvíjet.

Internet je báječná věc… Pokud nemáte hospodu

 

Přestože trend veganství, kdy lidé přecházejí na rostlinou stravu, postupně roste, veganská jídla a zdravá jídla obecně jsou na rozvážkovém trhu totální minoritou. „Z velkých hráčů se jimi nezabývá prakticky nikdo. Tento segment tak funguje pouze jako doplněk k některým veganským restauracím, chybí zde ale silný hráč se zaměřením na delivery segment,“ uvedl Jan Siuda spoluzakladatel cloudové kuchyně MyFoodPlace. Změnu má přinést nově uváděný sortiment jídel postavených na produktech od českého výrobce Strips Chips. Pilotním produktem na otestování zájmu je Vegan Burger, 150 gramový proteinový plátek s obsahem 25 gramů bílkovin. „Naším cílem je tento základní produkt na trhu otestovat ve větším měřítku a poté nabízet i další varianty ze sortimentu Strips Chips,“ říká Siuda. Burgery pro sítě MyFoodPlace bude vyrábět značka Mama´s Bistro. Jejich společným cílem je mít do konce příštího roku třetí funkční cloudovou kuchyni.

 

Základem burgeru jsou naklíčené luštěniny jako červená čočka a fazole mungo, které jsou doplněné o hrachový protein a směs koření, která tvoří unikátní chuť tohoto nemasného výrobku bohatého na bílkoviny a vlákninu. Značku Strips Chips založili mladí lidé, kteří se rozhodli změnit svůj životní styl. Z firmy, která začínala v malé místnosti, bez moderní techniky, vznikla úsilím, pílí a vytrvalostí uznávaná značka, která má ambici konkurovat rychle rostoucím výrobcům, jako jsou Beyond Meat nebo Impossible Foods.

 

„Největší poklad jsme našli v luštěninách. Fazole a hrách jsou semena z rodiny fabaceae. Jsou cenově dostupným zdrojem bílkovin, vlákniny, minerálních látek, stopových prvků, vitamínů a jiných fytonutrientů. Nabízejí mnoho benefitů pro zdraví člověka,“ uvedl Jan Novotný ze Strips Chips, podle kterého firma razí heslo, že její výrobky mohou být hříchem konzumentů.

 

„Vidíme v segmentu zdravých jídel velký potenciál, a proto jsme si pro pilot vybrali právě kombinaci zavedených burgerů od Mama’s a vege plátků od Strips Chips. Obě značky jsou českého původu a míří pouze na nejvyšší segment kvality – obojí pro nás bylo důležitým faktorem při výběru,” říká Jan Siuda spoluzakladatel cloudové kuchyně MyFoodPlace. „Pokud půjde vše podle plánu, chtěli bychom postupně spouštět další produkty na bázi Strips Chips výrobků – meatballs, stripsy a další. Kluci z Mama’s mají super vizi o celém konceptu postaveném na vege bázi, který cílí na sportovce a fitness centra, a to dokonce včetně vlastního proteinového piva,” dodává Siuda.

Související články:

Internet je báječná věc… Pokud nemáte hospodu

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!