
Společnost JAN Hospitality, největší český zprostředkovatel prodeje hotelů a restaurací v České republice, představila nový investiční nástroj „Investice do hotelu“. Hotelový investor může počítat s výnosem své investice 5 – 10 % ročně a může se jím stát kdokoli s hodnotou vkladu již od 500 tisíc Kč. Při investici od 1 milionu Kč se investor stane spolumajitelem nemovitosti, majoritním vlastníkem bude investor s vkladem od 10 milionů Kč výše. JAN Hospitality zajistí veškerý servis související s investicí, od bezpečné koupě a zajištění financování, přes technický audit, až po případné provozování hotelu, zajišťování personálu, či jen poskytování konzultací při jeho provozování.
„Cestovní ruch začíná po koronavirové krizi opět ožívat a v současné době je investice do hotelu jednou z největších příležitostí na trhu,“ říká Jan Adámek, generální ředitel JAN Hospitality. „Investoři se nemusí obávat toho, že segmentu hotelnictví nerozumí. Jsme připraveni jim poskytnout naše dlouholeté know-how a provést je celým procesem investice – od výběru vhodného hotelu, vyhodnocení tržní ceny nemovitosti, modelací budoucích finančních toků, až po případné provozování hotelu,“ doplňuje Adámek.
Tři skupiny investorů
Investiční nástroj „Investice do hotelu“ rozlišuje tři skupiny investorů: hotelového investora s minimální výší investice 500 tisíc korun, spolumajitele investujícího od částky 1 milion korun a hlavního majitele s investicí od 10 milionů korun (viz srovnávací tabulka). „Když se řekne hotel, většina lidí si představí ty nejznámější řetězce a miliardové investice. Výhoda našeho produktu však spočívá v tom, že stát se hotelovým investorem lze již s částkou od půl milionu korun. Navíc se jedná o investici jištěnou nemovitostí, což přináší nesporné výhody včetně garantované roční dividendy,“ komentuje výhody Jan Adámek.