logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021
Komerční sdělení 0
1136
Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

Obchodníci i marketéři často analyzují, kdy budou jejich kampaně nejefektivnější. Důraz je stále více kladen na elektronické komunikační kanály, a to jak v B2C, tak i B2B sektoru, kde správné načasování hraje důležitou roli.

Jedním z nejvýznamnějších informačních kanálů je e-mail, protože hromadná komunikace s klienty umožňuje snadnou a levnou realizaci kampaní, a navíc poskytuje detailní zpětnou vazbu. Ať už se jedná o komunikaci plošnou směrem ke všem klientům společnosti, vybranému segmentu klientů, automatizovanou nebo transakční, má vhodné načasování významný vliv na její úspěšnost.

Ve službě Emailkampane.cz proto tým vývojářů vytvořil unikátní funkci nazvanou Inteligentní rozesílání, která rozhodování o datu a čase doručení každého e-mailu zcela přenechává systému.

Díky pokročilé analytice, bezpočtu algoritmů, extrapolaci dat, a zejména několika TB dat o chování jednotlivých příjemců mailů, je systém schopný sám vyhodnotit, který den a hodinu danému člověku e-mail doručit, aby u něj úspěšnost kampaně byla co nejvyšší. Kromě dat o chování příjemce jsou využívány i údaje o časovém pásmu, území, ale třeba i o vlivu počasí v dané lokalitě na chování příjemce.

Pomocí Inteligentního rozesílání jsme schopni e-maily doručit konkrétním příjemcům v ten nejvhodnější okamžik. Díky tomu dosahujeme dlouhodobě o 15 až 20 procent vyšších hodnot KPI, než u běžně plánovaných kampaní.

/Data využívaná touto funkcí jsou agregována a anonymizována, aby byl dodržen soulad s požadavky GDPR./

Ondřej Svěrák

společnost Commerce Media s.r.o. – provozovatel služby Emailkampane.cz

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!