Marketing Palírny U Zeleného stromu nově vede Boris Rajdl

Palírna U Zeleného stromu má nového marketingového ředitele. Stal se jím Boris Rajdl. Ten doposud působil na pozici senior brand manažera a měl na starosti především Starou žitnou mysliveckou, kterou úspěšně rebrandoval.

Boris Rajdl nastoupil do Palírny U Zeleného stromu v roce 2016, kdy se začal starat o značku Staré žitné myslivecké a kompletně ji rebrandoval, včetně změny positioningu. Současně vedl tým korporátní komunikace, s nímž například rozšířil povědomí o více než pětisetleté historii Palírny U Zeleného stromu. „Na pozici brand manažera jsem měl v uplynulých letech možnost se postupně dopodrobna seznámit s naším portfoliem i filozofií společnosti, což plně využiji při naplňování cílů, které jsem si jako ředitel marketingu stanovil. Chci Čechům připomínat, že právě u nás, v nejstarší evropské palírně, vznikají kvalitní tuzemské destiláty, které oceňují i v zahraničí,“ říká Boris Rajdl.

V nové roli ředitele marketingu už stihl personálně posílit online oddělení a trade marketing. Změnami prošel i jeho tým produktových manažerů. Přibral do něj například Petra Vavřinu, který po něm přebírá dohled nad rozvojem značky Stará žitná myslivecká a pečuje i o ultraprémiové destiláty Distillery Kleiner. Novou posilou je také Štěpán Patrovský, který má na starosti digitální komunikaci.

Boris Rajdl plánuje především posílit jednotlivé značky Palírny U Zeleného stromu, ke kterým kromě Staré žitné myslivecké patří Hanácká vodka nebo rychle rostoucí nový třtinový rum Heffron, a klást při tom důraz na rychlost a pružnost při odpovídání na potřeby alkoholového trhu. „Doba se změnila a s ním i svět marketingu, který se oproti předešlým rokům značně zrychlil. Značky se v současnosti nejlépe komunikují skrze příběhy, zážitky a hlavně lidi. To bude mou prioritou,“ nastiňuje Boris Rajdl.

Boris Rajdl není v sektoru alkoholických nápojů nováčkem. Marketingu převážně rychloobrátkového zboží se věnuje už přes dvacet let od doby, kdy dokončil postgraduál na univerzitě ve švýcarském St. Gallenu. V pivovarské skupině Drinks Union zaváděl na trh Zlatopramen 11° a nastartoval pivní kategorii „jedenáctky“ na celém českém trhu. V Heinekenu launchoval maxi PET láhve a ochucená nealko piva Radler. Těsně před příchodem do Palírny U Zeleného stromu šéfoval Boris Rajdl marketingu dodavatele energií Centropol Energy.