logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

„Podpoř svého barmana“ má pokračování, tématem jsou zimní drinky

8. února 2021
Bary 0
1052
„Podpoř svého barmana“ má pokračování, tématem jsou zimní drinky

Soutěž Podpoř svého barmana, jejíž organizátor STOCK Plzeň-Božkov na konci minulého roku padesátce účastníků rozdal více než sto tisíc korun, se dočká pokračování. Ve druhém dílu barmanského klání, které se odehrává na instagramu, budou hrát hlavní roli horké zimní drinky. Přihlašovat se můžete ode dneška.

Zájem o soutěž Podpoř svého barmana, která se konala v listopadu a prosinci 2020, byl enormní. Kapacita soutěže vyčerpaná dávno před uzávěrkou přihlášek, tisíce udělených instagramových srdíček a velký ohlas uvnitř barmanské komunity. „Vzhledem k obrovskému zájmu, který nás nesmírně potěšil, jsme vyčlenili další prostředky určené k podpoře tuzemské barové kultury ve složité covidové době,“ nechal se slyšet whisky brand ambassador společnosti STOCK Plzeň-Božkov Michal Marešovský.

Vzhledem k tomu, že momentálně panuje zima, a dokonce napadl i sníh, staly se aktuálním soutěžním tématem horké zimní drinky. Schéma jinak zůstává stejné. Zájemci se mohou registrovat ode dneška, tedy pondělí 8. února, e-mailem zaslaným na adresu info@cbanet.cz. Pozor, kapacita je omezena na prvních 33 zájemců, poté už nebude možné se přihlásit.

Pořadatelé následně každému účastníkovi vylosují produkt – povinnou surovinu z portfolia společnosti STOCK Plzeň-Božkov. Barmani budou mít na odevzdání receptury, příběhu drinku a jeho kvalitní fotografie čas do konce února. Od 3. do 13. března bude možné pro koktejly hlasovat na oficiálním instagramovém účtu soutěže podpor_sveho_barmana_cz, kde budou zveřejněny. Kdo získá nejvíc srdíček, zvítězí!

 

Autor nejpopulárnějšího drinku si přijde na finanční odměnu ve výši 10 tisíc korun, barmani na dalších pozicích do pátého místa berou osm, šest čtyři a dva tisíce korun. Za umístění na předních příčkách také soutěžící získají body do celoročního seriálu Czech Bartenders League, jejíž finalisté si to rozdají o postup na koktejlové mistrovství světa.

Každý registrovaný barman, který odevzdá recepturu drinku se všemi náležitostmi, navíc od organizátorů obdrží částku 1.500 korun určenou k pokrytí výdajů na suroviny. „Mám velkou radost z rozhodnutí společnosti STOCK Plzeň-Božkov znovu podpořit českou barovou scénu významnou finanční částkou. Pro barmany je to jasný vzkaz, že někomu na jejich osudu záleží,“ podotkl prezident spolupořadatelské České barmanské asociace Aleš Svojanovský.

Vítězem prvního vydání soutěže se stal Oleksandr Pavliuk (Jekyll&Hyde, Brno) s 5.041 srdíčky, za ním se umístili Peter Plieštik (Black Angel’s, Praha) s 2.054 srdíčky, Milena Pohořalá (Šnekolend, Rokytnice nad Jizerou) s 1.680 srdíčky, Lubomír Loubal (Shot Bar, Brno) s 1.011 srdíčky a Robin Onysko (Kavárnička Hella, Písek) s 774 srdíčky.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!