
Společnost Finishing Gourmet připravila speciální menu pro fine dining zážitek z pohodlí domova. Jedná se o novou značku virtuálních restaurací z Los Angeles zaměřených na steaky. A má agresivní plány na expanzi.
Robert Sulatycky, veterán z kulinářských soutěží Bocuse d’Or a bývalý šéfkuchař hotelů Four Seasons Hotels v Torontu a Chicagu, vytvořil s Paulem Abramowitzem koncept The Finishing Gourmet. Ten se snaží co nejvíce přenést kvalitní zážitek z dobrého stolování, doplněný bezplatnými steakovými noži a kuchařskou pistolí pro dokončení crème brûlée domů.
„Kvalitě jsme neobětovali absolutně nic, “řekl pro Restaurant Hospitality Sulatycky. Virtuální podnik nabízí USDA Prime hovězí od 69 $ (1490 CZK) za filet mingnon až po rib eye za 139 $ (3000 CZK), na menu nechybí ani kuře či mořské plody a taky pravý kaviár.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Jídlo lze objednat prostřednictvím aplikace Tock nebo telefonicky a je dodáváno interním zkušeným personálem pomocí vlastních dodávkových vozů The Finishing Gourmet.
Sulatycky a Abramowitz uvedli, že udržování dodávky ve vlastní režii a používání zkušených číšníků pomáhá udržovat kontrolu kvality mezi kuchyní a domovy zákazníků. Poplatek za doručení je 30 USD (648 CZK).
Sulatycky řekl, že strávil téměř dva měsíce zdokonalováním celkem 82 receptů, aby vytvořil nabídku špičkových pokrmů, testoval také jejich převoz na silnici, aby se zajistilo, že si udrží svou integritu během cestování. „Jedna věc je vytvořit recept a naservírovat ho ke stolu, který je pár metrů od kuchyně,“ řekl. „Další je vzít si to na adresu, která může být vzdálená 20 nebo 30 minut jízdy.“
Společnost The Finishing Gourmet doporučuje, aby zákazníci těsně před podáváním steaky opekli na pánvi několik minut. Objednávky steaků zahrnují bezplatné kleště na otočení steaku v pánvi a trochu olivového oleje na pánev, stejně jako sůl a pepř na ochucení. Dodávka je navržena jako bezkontaktní, ale číšnici jsou v případě potřeby schopny odpovědět na otázky.