logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Šéfové, máte slovo…

25. listopadu 2020
Hotely 0
1302
Šéfové, máte slovo…

Říká se jim různě – ředitelé, šéfové, vedoucí. Občas jim jdou zaměstnanci raději z cesty, ale po většinu času za nimi chodí pro radu, podporu, motivaci, někdy dokonce s osobními problémy. Šéfové zkrátka mají a budou mít poslední slovo.

Kvůli opatřením spojených s koronavirovou pandemií se nyní ve většině hotelů a restaurací změnil nebo zastavil život. To je chvíle, kdy zaměstnanci k šéfovi upírají své zraky především.

A v této době se více než kdy jindy projeví skuteční lídři. Ti, kteří budou schopni svým lidem znovu ukázat směr a budou je umět zapojit do nové, společné vize. Hotely a restaurace nastartovaly krizové plány, zredukovaly zaměstnance a udělaly všechna nutná opatření.

Brzy však začnou řešit potíže s nově vzniklou situací – zkušených a kompetentních zaměstnanců v tomto oboru totiž zbude opravdu málo. Manažeři budou mít nové a menší týmy, budou se měnit náplně práce a organizační struktury. A najednou přijdou na řadu lidé, kteří doposud nebyli vystaveni novým výzvám a rolím. Budou mít vysokou míru motivace, budou rádi, že si je firma nechala, ale nebudou mít zkušenosti a znalosti, které od nich jejich šéfové budou potřebovat.

I my máme společnou vizi. Rozhodli jsme se, že danou situaci na trhu cestovního ruchu využijeme jako jedinečnou příležitost k růstu. Příležitost k růstu mladých lidí v pohostinství, příležitost k růstu oboru jako takového. Dali jsme dohromady tým mentorů – ostřílených obchodníků a manažerů nejúspěšnějších hotelů a restaurací, provozní a generální ředitele, experty na řízení výnosů, otevírání hotelů, finanční řízení a vedení lidí. Profesionály, kteří mají mladým talentům co předávat. A my je propojujeme.

Studie ukazují, že dobrý mentoring vede k rychlejšímu rozvoji jednotlivců i k novým příležitostem. Firmy, které podporují mentoring, jsou odměňovány vyšším zapojením svých lidí, udržením a sdílením znalostí. 71 % společností umístěných v žebříčku Fortune 500 nabízí vlastní svým zaměstnancům mentorské programy.

Hotelmax, společně s těmi nejlepšími a za podpory silných společností, přináší mentoringový program pro mladé nebo začínající talenty oboru hospitality. Mentoring je způsob, kdy se učíme od někoho zkušenějšího, kdo již šel stejnou cestou před námi. Mentor dává jistotu, že každý problém má své řešení. Je to parťák, na kterého se můžete obrátit kdykoliv, kdy se chystáte udělat nějaké zásadní rozhodnutí.

 Šéfové, máte slovo! Podpořte i vy juniory vašich nových týmů. Mentoring je skvělou příležitostí, jak jim právě teď podat pomocnou ruku při dosahování společných cílů, jak je motivovat, jak obohatit jejich zkušenosti i osobní život. Je to jeden z nejdůležitějších a nejefektivnějších kroků, které pro ně můžete právě teď udělat. Protože aby mohl náš obor znovu růst, musí v první řadě růst jeho lidé!

Více o mentoringu zde.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!