logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Aquapalace Praha se pyšní titulem Nejdůvěryhodnější značka roku 2020

16. listopadu 2020
Hotely 0
1159
Aquapalace Praha se pyšní titulem Nejdůvěryhodnější značka roku 2020

Nejzábavnější aquapark ve střední Evropě se stal vítězem průzkumu Nejdůvěryhodnější značka služeb a institucí roku 2020 v kategorii zábavní parky a aquaparky. Jedná se o jednu z nejrozsáhlejších nezávislých anket, která se zaměřuje na spotřebitelskou důvěru v České republice, pořádanou agenturou Nielsen pro ATOZ Group. Průzkumu se zúčastnilo 4 000 respondentů, kteří tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů. Pro tuzemskou jedničku mezi zábavními parky je to potvrzení, že na ni zákazníci i při omezeních stále myslí a má jejich plnou důvěru.

Aquapalace Praha je rájem zábavy, kde se nachází bezpočet vodních a adrenalinových atrakcí. Jen za minulý rok do něj podle agentury CzechTourism zavítalo přes milion lidí. Celorepublikově je pátým nejnavštěvovanějším turistickým cílem. „Důvěra zákazníků je pro nás velkým závazkem. Vážíme si toho o to více, že letos procházíme velmi nelehkým obdobím – z nařízení vlády máme již podruhé celý provoz uzavřen. Ale v průběhu léta nás návštěvníci nezklamali, návštěvnost byla vysoká, stejně jako spokojenost a zpětná vazba na naše služby. Uzavírku jsme uchopili jako šanci ke zlepšení, zmodernizovali jsme celé technologické zázemí a zapracovali na zatraktivnění areálu pro naše návštěvníky. Během jarní uzavírky jsme zrealizovali vodní Havana Pool Bar, Korálový a Římský bazén vybavili podvodní hudbou, pro SPA a Saunový svět jsme připravili unikátní Aquapalace Peeling Bar ®, kde si klienti mohou vyživující i detoxikační peelingy připravit pod vedením odborného terapeuta doslova a la carte,“ říká generální manažerka Aquapalace Praha Vladana Horáková.

Vodní svět v Čestlicích nabízí ve třech palácích více než 20 skluzavek a tobogánů, mořské vlnobití i nejdelší Divokou řeku v České republice. Díky propojení virtuální reality s vodními atrakcemi se zde návštěvníci podívají do Vesmíru a proletí se nad horskými hřebeny.

Spolu s blížícími se vánočními svátky mohou lidé vyjádřit svoji důvěru a podporu vůči aquaparku například i nákupem voucherů. „I přes momentální uzavírku jedeme dál a připravujeme nabitý program a mnoho překvapení na příští rok. Už se nemůžeme dočkat. Plným proudem běží prodej Vánočních dárkových poukazů do Vodního i Saunové světa, velkému zájmu se těší permanentky do Fitness nebo exkluzivní dárkové vouchery na kosmetiku, masáže a rituály v našem SPA,“ doplňuje generální manažerka.

Více informací o ocenění Nejdůvěryhodnější značka roku

Největší nezávislý průzkum zaměřený na zákaznickou důvěru u nás, vedený agenturou Nielsen Czech Republic pro ATOZ Group, proběhl v září a říjnu letošního roku. Celkem 4 000 respondentů, kteří tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, hodnotili prostřednictvím on-line dotazníků téměř 700 značek v 76 kategoriích. Spotřebitelé vybírali v jednotlivých kategoriích maximálně z 10 nejsilnějších značek v prodejích. To byl také hlavní parametr pro zařazení značky do průzkumu. Oceněné značky jsou pro své zákazníky transparentní a jasně se vymezují svými obchodními prioritami, kdy důvěra a jejich vzájemný vztah jsou na předním místě ve strategii.

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!