Americké bistro zvládlo přežít i díky „Capri-Sonne“ pro dospělé

Bistro Capo Italian Deli ve Washington, D. C. nabízí drinky v sáčku podobném známé značce Capri-Sonne. Tyto koktejly se staly hitem. Víc se o nich začalo mluvit, když do nabídky přidali obal s tváří Anthonyho Fauciho, amerického lékaře a imunologa, který od roku 1984 zastává funkci ředitele Národního ústavu pro alergie a infekční nemoci (NIAID).

Koronavirus tohoto lékaře proslavil natolik, že se stal tváří mnoha suvenýrů, nově i koktejlů pod názvem „Fauci Pouchy“, tedy něco jako Prymulova kapsička. Každé balení obsahuje přibližně dvě porce koktejlu a stojí 14 $. Hlavní barman Rohit Malhotra říká, že se kreativita dostavila v době, kdy zel bar prázdnotou. „Věděli jsme, že musíme mít něco, co bude vyčnívat,“ popisoval pro server washingtonian.com.

S nízkými rozpočty musí Malhotra kreativně vyrábět koktejly s přísadami, které jsou již po ruce. První „Fauci Pouchy“ – limonáda z vodky a máty – se zrodila z velkého množství citrusů, které bylo třeba spotřebovat. Ano, vzal citrony a připravil z nich limonádu. Barman také vyrábí kapsičky s espresso martini, protože může mít delší trvanlivost. Mezi další příchutě patří sladký čaj bourbon a jahodový gin.

Tak co, kdo přijde jako první s Prymluvou kapsičkou?