logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

První česká business konference zaměřená na trh s rostlinnými produkty napomůže rozvoji potravinářského průmyslu

7. října 2020
Lidské zdroje 0
592
První česká business konference zaměřená na trh s rostlinnými produkty napomůže rozvoji potravinářského průmyslu

Už příští pondělí se v Česku bude konat historicky první ročník konference zaměřené čistě na rostoucí trend rostlinných produktů. Konferenci Plant-Powered Perspectives 2020 pořádá projekt Rostlinně a účast v programu už přislíbili hlavní hráči na trhu s rostlinnými produkty, například firmy Garden Gourmet, Lunter,  polská společnost Jogurty Magda nebo European Institute of Technology. Součástí konference bude také prezentace nejnovějších tržních dat agentury Nielsen i soutěž startupů, v rámci které budou začínající firmy prezentovat své nápady před odbornou porotou. Kvůli epidemiologické situaci se konference bude konat pouze online. 

 

Evoluce rostlinných produktů přináší nové výzvy a možnosti rozvoje celého potravinářského průmyslu. Podle nejnovějších průzkumů preferuje bezmasou kuchyni už 10 % mladých Čechů, flexitariánství je na vzestupu a celé dvě třetiny populace zaznamenaly, že v obchodech dochází k rozšiřování rostlinného sortimentu.

 

Projekt Rostlinně se tak letos rozhodl uspořádat vůbec první byznysovou konferenci zaměřenou na rostlinné produkty v České republice. Ta se bude konat v pondělí 12. října ve virtuálním prostředí. Je určená zejména zástupcům potravinářského průmyslu, segmentu pohostinství, malo i velkoobchodu, startupům, investorům, ale například také zástupcům masného průmyslu hledajícím nová řešení. 


„Konferenci pořádáme, protože cítíme poptávku ze strany společností po inspiraci a podpoře při vývoji a zavádění nových rostlinných produktů na trh. Pestrý program přinese odpovědi na otázky, zda jsou firmy dobře připraveny na novou vlnu zájmu o rostlinné výrobky, jak tyto výrobky co nejefektivněji zahrnout do svého portfolia, kde hledat inspiraci a trendy a co spotřebitelům na trhu nejvíce chybí. A navíc to bude i příležitost k vzájemnému seznámení a navázání spolupráce mezi jednotlivými účastníky a návštěvníky,” říká o konferenci  projektová manažerka Rostlinně Marianna Slováková

 

Na konferenci už přislíbili účast zástupci vedoucích společností v oblasti rostlinných gastro produktů jako Garden Gourmet, Lunter, European Institute of Technology a polská firma Jogurty Magda, která se v roce 2020 transformuje z mlékárenské výroby do čistě rostlinné produkce. 

 

„Konference je z mého pohledu důležitá pro emancipaci rostlinných produktů. Ty by měly z hlediska příjmů proteinů tvořit větší část našeho jídelníčku. Rostlinné produkty jsou často na pultech obchodů ty méně nápadné. Jsem rád, že tato konference vnímá jejich důležitost,” komentuje Jakub Lunter ze společnosti Alfa Bio přínos konference.

 

V rámci panelové diskuze na téma „Budoucnost gastronomie je rostlinná“ se pak potkají Jana Dorčáková z časopisu HOREKA, Luboš Vidlička z Forky’s, Ondřej Panoš ze Spojky Karlín, Martin Kortus z Laboratoria a Libor Pozníček za projekt Rostlinně. 

 

Dalším bodem programu bude soutěž startupů z oblasti rostlinné výroby, do které se firmy mohly volně hlásit do 19. září. Takzvaný Plant-Powered MashUp přinese začínajícím podnikům možnost otestovat vlastní nápady před odbornou porotou, ve které budou zasedat například Martin Rozhoň nebo Václav Liška, a publikem složeným ze zástupců předních rostlinných značek. Vítěz získá jednorázovou finanční podporu, expertní konzultace a roční propagaci na sociálních sítích. Rozhodne se o něm z pětice vybraných projektů – Jídlo Baví, Bistro Střecha, Imaginární zmrzlina, Sellka a Etický online marketing. 

Lístky na online konferenci je možné pořídit na portálu GoOut při zadání hesla Plant Powered Perspectives 2020.  

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!