Vegetariáni pozor! Do KFC míří Vege Halloumi

Třetina Čechů plánuje ve svém jídelníčku omezit maso a masné výrobky. I to je jeden z důvodů, proč KFC, největší řetězec restaurací s rychlou obsluhou v České republice, teď přidává do své nabídky nové vegetariánské sendviče Vege Halloumi. Na těch si pochutnají jak ti, kteří dali masu sbohem, tak i ti, co hledají chutnou alternativu svého oblíbeného kuřecího burgeru nebo Twisteru.

„Už nějakou dobu pozorujeme rostoucí poptávku po vegetariánské alternativě. Zařadili jsme proto poprvé v historii českého KFC do nabídky nové vegetariánské sendviče Vege Halloumi,“ říká Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Rakousko.

Jeho slova potvrzují aktuální výsledky průzkumu agentury IPSOS pro Asociaci společenské odpovědnosti[1]. Ty ukázaly, že třetina Čechů, a to zejména mladí ve věku od 18 do 34 let, plánuje maso a masné výrobky omezovat. Čtyři procenta populace jsou už dnes vegetariáni nebo vegani, přitom mezi lidmi do 44 let maso nejí každý desátý.

V novém vegetariánském burgeru jsou klasické kuřecí kousky nahrazeny kyperským sýrem halloumi. Podává se s lahodnou lanýžovou omáčkou, čerstvým hlávkovým salátem, rukolou, cherry rajčátky a červenou cibulkou. V nabídce je také halloumi varianta kultovního Twisteru. „Lidé k nám chodí pro to, že jsme specialisté na produkty z čerstvého kuřecího masa, které upravujeme do jejich oblíbené marinované a smažené podoby. Ale doba se mění, a i já, ačkoli maso miluji, mám někdy chuť dát si něco bez něj. Nestaneme se vegetariánskou restaurací, ale chceme, aby měl náš zákazník možnost volby,“ uzavírá Libor Hubík.

[1] Odkaz na aktuální výzkum IPSOS – 2020