logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Lidé poslali hospodám už deset milionů, prodej voucherů pokračuje i po pondělním otevření restauračních zahrádek

13. května 2020
Zpravodajství 0
729
Lidé poslali hospodám už deset milionů, prodej voucherů pokračuje i po pondělním otevření restauračních zahrádek

– Iniciativa Zachraň hospodu, kterou na začátku dubna spustil Český svaz pivovarů a sladoven ve spolupráci s pivovary a dalšími partnery, dosáhla dalšího milníku – lidé jejím prostřednictvím poslali hospodám už 10 milionů korun. Zúčastnění hospodští se shodují, že jim iniciativa usnadnila poslední týdny a pomohla jim s úhradou nezbytných nákladů. V pondělí se otevřou zahrádky většiny hospod a restaurací, nicméně návrat hostů bude pozvolný a může trvat týdny až měsíce, než se tržby gastronomických zařízení dostanou na původní úroveň. Proto projekt Zachraň hospodu pokračuje, lidé si mohou kupovat vouchery do oblíbených podniků až do konce června a uplatnit je pak do konce roku.

Do iniciativy Zachraň hospodu, která byla spuštěna na začátku dubna, se k dnešnímu dni zapojilo už téměř 2 500 hospod a restaurací. Celkem 9 240 lidí se rozhodlo zakoupit vouchery od 1 570 gastronomických zařízení, společně tak přispěli částkou 10 milionů korun. Vouchery v hodnotě 100, 200, 500 a 1000 korun bude možné i nadále kupovat na webu iniciativy www.zachranhospodu.cz. Lidé tak mohou po otevření zahrádek svůj oblíbený podnik podpořit jak jeho návštěvou, tak zakoupením voucheru na budoucí konzumaci.

„Hospody a restaurace jsou zavřené už téměř dva měsíce. Od pondělí mohou otevřít své zahrádky, ale ne všichni pro to mají vhodné podmínky. Současně očekáváme, že návrat hostů bude spíše pozvolný,“ říká Martina Ferencová, výkonná ředitelka Českého svazu pivovarů a sladoven. „Proto je i nadále podpora ze strany zákazníků velmi důležitá. Hospodští se i za podpory pivovarů intenzivně připravují na otevření zahrádek a zavádějí nová hygienická pravidla, aby se v nich hosté cítili bezpečně.“

Český svaz pivovarů a sladoven oslovil v krátkém výzkumu hospodské, kteří se zapojili do iniciativy Zachraň hospodu. Většina dotazovaných gastronomických provozů byla nucena svou provozovnu kvůli opatřením vlády kompletně uzavřít. U těch, kteří udrželi alespoň provoz přes okénko, tržby zdaleka nedosahovaly běžné výše. Samotní hospodští si iniciativu Zachraň hospodu velmi pochvalují, vybrané peníze jim pomohly zaplatit nájem či jiné režijní náklady, a umožnily jim poslední týdny přežít.

To potvrzuje i Libor Trochta, majitel podniku Yesenka Style Bar v Jeseníku: „Bohužel jsme měli až doteď zavřeno. Projekt Zachraň hospodu nám hodně pomohl, podporují nás hlavně místní a turisté, co jezdí do Jeseníků z celé republiky. Někteří zákazníci dokonce přispěli, aniž by chtěli vouchery, za což jsem jim vděčný,“ dodává.

Iniciativu Zachraň hospodu podporují Český svaz pivovarů a sladoven společně s pivovary Bernard, Budějovický Budvar, Pivovar Antoše ze Slaného, Pivovary Staropramen, Plzeňský Prazdroj, Primátor, Starobrno a Svijany. Dalšími partnery jsou Becherovka, Bohemia Hop, Česká spořitelna, Dotykačka, Edenred, Jack Daniel‘s, Kofola, Makro, Mattoni 1873, Stock Plzeň-Božkov, Storyous a Koli.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!