logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Uber Eats zavádí rozvážku zdarma a představuje program na podporu restaurací zasažených omezeními kvůli koronaviru

26. března 2020
Restaurace 0
1300
Uber Eats zavádí rozvážku zdarma a představuje program na podporu restaurací zasažených omezeními kvůli koronaviru

Uber Eats do České republiky přináší balíček opatření s cílem podpořit majitele restauračních zařízení, kteří aktuálně čelí bezprecedentním výzvám spojeným s bojem proti šířící se koronavirové nákaze. Balíček zahrnuje doručení zdarma pro všechny restaurace, zrušení registračního poplatku pro podniky, které chtějí vstoupit na platformu, a nový systém denních výplat. Uber Eats zároveň přichází s řadou opatření na podporu kurýrů.

Iniciativy na podporu komunity

Uber Eats až do 29. března pro všechny zákazníky i restaurace zavádí bezplatné doručení jídel. Společnost chce tímto opatřením restauracím pomoci bojovat s poklesem poptávky, který je spojen s vládními nařízeními. Iniciativa má zároveň za cíl zpřístupnit dovoz jídla co nejvíce lidem, kteří jsou nyní v domácí karanténě nebo pracují z domova. Pro využití dovozu jídla bez poplatku za doručení zákazníkům postačí zadat si v aplikaci promo kód „DORUCENIJEZDARMA”.

Uber Eats zároveň nově zavádí možnost vyzvednutí jídla přímo v restauraci. Tato novinka, která je bezplatná jak pro zákazníky, tak i pro restaurace, výrazně zkrátí čekání ve frontách a omezí tak i interakci mezi zákazníky. Uber Eats současně v rámci své aplikace přináší novou funkci „bezkontaktního převzetí”, kterou ocení primárně lidé v domácí karanténě. Kurýři jim budou moci jídlo položit za dveře, aby nedocházelo k osobnímu kontaktu.

„Soustředíme se na zavádění řady opatření a iniciativ, jimiž chceme podpořit naše partnery z řad restaurací a malých podniků, které nadále připravují jídlo a starají se tak o nasycení obyvatel. Tato opatření jim umožní nadále fungovat a udržet své týmy v provozu i v této těžké době,” komentuje opatření mluvčí Uber Eats Luisa Elster.

Iniciativy na podporu restaurací

Zrušením poplatků za doručení a nové možnosti osobního vyzvednutí jídla na provozovně pomůže Uber Eats restauracím oslovovat vyšší počet zákazníků a posílit poptávku po jejich službách. Novinka totiž restauracím umožní snadno vydávat jídla i v době, kdy stravování přímo v podnicích není možné.

Uber Eats zároveň do 30. dubna ruší aktivační poplatky, což restauracím zpřístupní snadné a rychlé zapojení do platformy. Podniky tak daleko snáze získají nové zdroje příjmu a budou se moci lépe vyrovnat s nastalou situací. Nově se také zavádí zrychlený systém zapojení nových podniků, který restauracím pomůže spustit rozvážku jídla ještě mnohem nejrychleji než dříve. Dedikovaný tým Uber Eats jim pomůže se do platformy zapojit již během 48 hodin.

Další novinkou pro partnerské restaurace je funkce, která restauracím zajistí spolehlivý a pravidelný přístup k finančním prostředkům i v této těžké a nejisté době. Restaurace zapojené do Uber Eats si nově budou moci vybrat možnost denních výplat namísto týdenních: „Za těchto složitých ekonomických okolností je pro malé podniky zajištění cash flow pro zaplacení potřebných surovin a mezd zaměstnanců naprosto klíčové. Restauracím proto nabízíme vybrat si možnost získávat denní výplatu tržeb namísto výplat týdenních,” komentuje opatření Luisa Elster.

Restaurace a rozvozoví partneři již zároveň začali dostávat zprávy, které jim na základě doporučení příslušných zdravotnických a hygienických orgánů připomínají zásady bezpečného chování pro zamezení šíření koronaviru.

Iniciativy na podporu kurýrů

Pro nové kurýry, kteří se chtějí k Uber Eats připojit, je připraven snadný a bezkontaktní proces, který zajišťuje, aby měli lidé i v těchto těžkých dnech možnost zajistit si živobytí. Firma zároveň informovala zákazníky o možnosti bezpečného bezkontaktního doručení, které umožňuje nechat si jídlo doručit před dveře bytu či domu a zamezit tak přímému kontaktu mezi kurýrem a zákazníkem.

Aby bylo postaráno o bezpečnost kurýrů, Uber Eats s nimi skrze řadu kanálů udržuje denní kontakt, a to včetně zasílání denních e-mailů s vládními doporučeními. Zasílány jsou také pravidelné zprávy ohledně bezpečného chování při doručování. Vedle toho je firma samozřejmě připravena zodpovědět všechny dotazy kurýrů a nejčastější otázky veřejně sdílí.

Uber Eats podporuje také kurýry, kteří mohli být přímo zasaženi současnou situací, a nabídne finanční pomoc všem, kterým byla diagnostikována nemoc COVID-19, nebo jsou v nařízené karanténě. Tito kurýři dostanou patřičnou kompenzaci až po dobu 14 dnů, po kterou bude jejich účet pozastaven.

„Neustále pracujeme na tom, abychom zajistili bezpečnost všech na platformě Uber,” doplňuje Luisa Elster. „Abychom reagovali na potřeby každého trhu, na kterém působíme, vytvořili jsme specializovaný globální tým pracovníků z oblasti bezpečnosti a ochrany, který se řídí radami expertů v oblasti veřejného zdraví. Jejich pokynů budeme dbát i nadále a uděláme vše pro to, abychom zabránili šíření koronaviru.”

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!