logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Accor a Visa zlepšují platební podmínky pro věrné členy

27. února 2020
Hotely 0
1224
Accor a Visa zlepšují platební podmínky pro věrné členy

Accor, světový lídr v hotelnictví, a Visa (V: NYSE), světový lídr digitálních plateb, oznámily celosvětové partnerství, které povede ke zlepšení platebních možností věrným členům programu ALL-Accor Limitless Loyalty.

Partnerství spojí věrnostní program Accor a celosvětovéí platební nástroje Visa k vytvoření nové ALL Visa karty. Členové věrnostního programu, kteří zažádají o novou Visa kartu, ji budou moci používat pro každodenní nákupy všude, kde je přijímána Visa. Při vydávání nové ALL karty Visa, bude Accor spolupracovat s partnerskými finančními institucemi Visa na klíčových trzích v Evropě, Severní a Jižní Americe, na Středním východě a v Asijsko-pacifické oblasti. Majitelům nabídne odměny přizpůsobené na základě zákaznických preferencí a možnost získat více věrnostních bodů při nákupech a při pobytu v hotelech skupiny Accor.

Accor nabízí portfolio silných a kultovních značek napříč všemi segmenty hotelnictví na nejperspektivnějších trzích celého světa. Prostřednictvím strategických akvizic a partnerství s prestižními, luxusními a lifestylovými značkami jako jsou Raffles Fairmont, Sofitel, Banyan Tree, Mondrian a Delano, skupina nabízí jedinečné zážitky prostřednictvím svých 39 hotelových značek ve více než 5000 hotelech a rezidencích ve více než 110 destinacích.

Díky partnerství s Visou, Accor rozšiřuje výhody svého nedávno zahájeného věrnostního programu, ALL-Accor Live Limitless, pro svých 64 milionů loajálních členů a více než 250 milionů zákazníků na celém světě. Zavedení ALL Visa karty tak umožní skupině Accor zapojit zákazníky i mimo jejich pobyt pomocí inovativních digitálních a mobilních zážitků, které zvládá jako jednička v oboru.

 

„Partnerství s Visa bude pro Accor ohromným impulzem, jelikož jsme se vydali na společnou cestu, abychom vyvinuli společné inovativní platební nástroje. Tato nová iniciativa poskytne bezkonkurenční výhody pro naše členy a posílí úspěch věrnostního programu ALL a zvyšování naší členské základny.  Každému členovi dává možnost dalšího zapojení a motivuje ho k tomu, aby u nás zůstával déle a častěji. Rozvoj ALL je pro nás významným milníkem a jsme velmi rádi, že jsme ve VISA našli partnera, který sdílí naši vášeň pro poskytování každodenních odměn,” komentuje spolupráci Sébastien Bazin, předseda a generální ředitel Accoru.

„Jsme potěšeni partnerstvím s Accor a podporujeme zavedení nového zákaznického věrnostního programu. Dnešní digitálně zdatní spotřebitelé očekávají odměny, které jsou přizpůsobeny jejich potřebám, a které nabízejí nové a jedinečné zkušenosti. Jsem nesmírně nadšen profesionalitou skupiny Accor v oblasti hotelnictví, které se spojují s celosvětovou sítí a digitálními schopnostmi Visa. Tato kombinace bude mít za výsledek atraktivní věrnostní a platební produkty, které budou zaujímat čelní pozici na trhu v oblasti hotelnictví, ” dodal Al Kelly, předseda a generální ředitel Visa.

 

 

 

 

 

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!