logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

M2C upgraduje svou elektronickou recepční na verzi 2.0

25. února 2020
Hotely 0
1251
M2C upgraduje svou elektronickou recepční na verzi 2.0

Česká společnost M2C, jež nabízí služby integrovaného facility managementu v 11 zemích Evropy, uvedla produkt M2C E-Reception už koncem roku 2018. Elektronická recepční představuje unikátní technologii, která nabízí významné zefektivnění obslužnosti budov. Své uplatnění našla M2C E-Reception zejména v administrativních budovách, logistických centrech či na státních úřadech. Elektronická recepční, která má v procesu robotizace a automatizace zefektivnit služby recepce, nyní dostala zajímavé upgrady zkvalitňující především zkušenost uživatelů.

„M2C E-Reception lze využít mnoha způsoby, mimo jiné jako kiosek na vjezdech do logistických areálů nebo k registraci pacientů na soukromých klinikách. Jde o platformu, jejíž funkce lze dále rozvíjet a modifikovat na základě individuálních požadavků klienta,“ říká Matěj Bárta, generální ředitel M2C, s tím, že poptávka po tomto řešení roste v poslední době ze strany provozovatelů administrativních budov a obchodních center.

Za poslední rok si E-Reception prošla řadou vylepšení, která jsou uživatelsky velmi přívětivá. Po technické stránce na kiosku přibyly LED navigační pásky, jež nasměrují a provedou návštěvníka jednotlivými kroky k požadované činnosti jako například k vydání přístupové karty či ke skenování dokladu totožnosti. Kiosek E-Reception je rovněž vybaven novým typem čtečky dokladů.

V původní verzi kiosku E-Reception byla hlavním přístupovým médiem karta, novinkou je v tomto směru QR kód. Hlavní nevýhodou karty totiž je, že při odchodu je vyžadováno její vrácení ve sběrném místě. Nyní lze pomocí tiskárny umístěné přímo v kiosku E-Reception vytisknout QR kód, který návštěvník obdrží před návštěvou na svůj chytrý telefon. Návštěvníci se v tomto případě pouze zaregistrují na kiosku E-Reception a následně mohou svůj QR kód využít po celé určené trase v budově nebo po areálu.

Nájemníci budovy, kteří mají možnost využívat služby E-Reception se nyní mohou těšit z příjemného uživatelského rozhraní, pomocí něhož mohou spravovat své pozvánky, vést si statistiku návštěvníků nebo přijímat videohovory přímo z kiosku E-Reception. A to vše za pomoci aplikace v mobilním telefonu nebo pomocí webového rozhraní ve svém tabletu či laptopu.

Jak funguje E-Reception?

Ústřední komunikační platformou elektronické recepční je velký dotykový displej, na němž návštěvník snadno zvolí důvod návštěvy a robot ho poté naviguje dále. Technologie naskenuje a následně ověří pravost požadovaného dokladu. V případě dopředu sjednané návštěvy načte QR kód, který je zaslán formou MMS nebo emailem. Návštěvníkovi vydá QR kód pro otevření dveří nebo přivolání výtahu s dopravou do patřičného patra. V případě nestandardního požadavku či problému se návštěvník spojí s operátorem.

„Díky M2C E-Reception klienti mohou uspořit peníze, čas a mohou se zařadit mezi firmy, které mezi prvními využívají tuto technologickou novinku,“ dodává Matěj Bárta. V České republice se jedná o první univerzální řešení použitelné pro různé typy budov.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!