logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Nápojový lístek: Trendy roku 2020

20. ledna 2020
Hotely 0
2279
Nápojový lístek: Trendy roku 2020

Každý se zajímá o další vývoj v pohostinství v novém roce, co ale nápoje? Ty přece také vytvářejí jistou tržbu! Správnými novinkami můžete nalákat a také zvednout příjem o znatelnou částku.

  1. NITRO
    Slyšeli jste o nitro kávě? Je to něco jako nová generace cold brew (ledová překapávaná káva).
    Aby se nám pojmy nepletli. Ledová káva je horká káva na ledu. Cold brew je po delší dobu macerována mletá káva v studené vodě, výstupem je pak káva s vyšším obsahem kofeinu.
    Pojďme ale mluvit o nitro kávě. Je to za studena filtrovaná káva sycená dusíkem. Když ji čepujete, pění jako pivo Guinness.
    My jsme ji vyzkoušeli například v Bratislavě.
  2. UDRŽITELNÉ ZDROJE
    Věděli jste, že 86 % mileniálů je ochotno zaplatit více za hrnek kávy z udržitelného zdroje než za průmyslově vyráběnou kávu? Navíc pak 46 % přemýšlí o místě, kde takovou nabídku mají, v lepším světle.
  3. BUBLINKY JSOU ZPĚT
    Soda je trendy. Stačí přidat pár kousků ovoce, zalít sodovkou a hipsterský drink je na světě.
  4. LEDOVÉ NÁPOJE
    Mít silný stroj, který vám rozdrtí led a všechno ovoce v nádherný ledový nápoj – to chce v létě asi každý. Tak proč to nenabídnout?
  5. DRINK S BENEFITY
    Nápoj s přidanými proteiny, s oleji, které zlepšují funkce mozku, trávení, nebo cokoli jiného. Když pít něco kalorického a bez grádů, tak ať to má alespoň nějaký jiný přínos, například pro zdraví.

A jaké jsou trendy v pohostinství? Číst můžete zde.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!