Restaurace nabízejí veganské hamburgery

Může se vám to zdát jako bláznovství, ale poptávka si říká o nabídku. A tak stále více podniků přidává do svých jídelních lístků také veganské náhražky masa.

Tento týden síť Burger King zařadila najednou v 25 zemích Evropy a ve více než 2500 restauracích do menu novinku Rebel Whopper. Jendá se o největší launch v historii značky Burger King, zároveň se značka stala největším řetězcem restaurací v Evropě, který do své nabídky zařadil burger s masem čistě rostlinného původu.

Chutná jako maso a není to maso

Úspěšné uvedení Impossible Whopperu v USA a Rebel Whopperu ve Švédsku přineslo nadšenou zpětnou vazbu a potvrdilo, že alternativní Whopper oslovuje jak stávající zákazníky Burger Kingu, tak zákazníky nové. Rebel Whopper je složený ze šťavnatého, na ohni grilovaného masa rostlinného původu, doplněný čerstvě nakrájenými rajčaty, ledovým salátem, přelitý majonézou, kečupem, s křupavými okurkami a bílou cibulkou, v dozlatova opečené sezamové bulce. Rostlinné plátky jsou připravené na otevřeném grilu, takže si zachovají stejnou chuť i vůni jako kultovní masový Whopper.

Daniel Ryška, ředitel značky Burger King pro Česko a Slovensko, říká: „Věříme, že na Rebel Whopper všichni netrpělivě čekali. Jde o klasickou chuť ikonického Whopperu, jen jsme hovězí maso nahradili masem rostlinného původu. Nabízíme alternativu zákazníkům, kteří dávají přednost rostlinné variantě. Jsme zvědaví, zda naši zákazníci poznají rozdíl!

TŘI PODNIKY, KTERÉ ZAVEDLY VEGANSKÝ BURGER

Českou rostlinnou náhražku masa, která se vyrábí v Krupce nabízí i řetězec McDonald’s v Německu. Výrobek Incredible burger byl začátkem listopadu představen také českému trhu. „Aktuálně se potýkáme s problémem narůstající spotřeby masa, která má negativní dopady na životní prostředí. V Evropě vidíme trend snižování konzumace masa a začínáme ho vnímat i v České republice. Incredible burger je dalším krokem na cestě k chutným rostlinným alternativám, které jsou téměř k nerozeznání od masa.  Navíc se vyrábí v České republice a je složen z udržitelně pěstované sóji a pšenice. Věříme, že trend rostlinných alternativ k masovým pokrmům bude pokračovat a jsme rádi, že můžeme nabídnout tento výrobek, který byl pro své složení i chuť zařazen do nabídky fastfoodového řetězce McDonald’s v Německu,“ říká, Zbyněk Haindl, marketingový manažer pro kulinářské výrobky z Nestlé Česko.

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail