logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Dobrý produkt nezaručí úspěch

8. listopadu 2019
Hotely 0
1739
Dobrý produkt nezaručí úspěch

Všichni v pohostinství víme, že nabízet kvalitní služby a jídlo je základ našeho podnikání. Na tomto základě ale zámek nepostavíte.

„Z mojí knížky 365 Gastromapa Lukáše Hejlíka už funguje jenom 361 podniků,“ prozradil na 20. kongresu HOREKA 112 Lukáš Hejlík.

Nespokojení hosté svou zkušenost řeknou dál častěji než spokojení

Od několika odborníku zde 5. listopadu zaznělo, že úspěch tvoří z 20 % produkt, z 80 % marketing a celková atmosféra, kterou zákazník při nákupu zažije. „Osobní přístup, je základ. V Praze je tisíc restaurací, jídlo dostanete všude, lidé tam pravidelně chodí díky prostředí a komunikaci,“ upozornil na kongresu Ladislav Špaček. Dnes už je povinností být k zákazníkům vstřícní, pokud se tak neděje, zákazník si najde místo s lepším přístupem. „Hlavní složka komunikace není to, co sdělujeme, ale je to forma, intonace a výraz tváře.“ Host je vaše nejvyšší priorita.

Musí se o vás mluvit
Čím to je, že tedy čtyři podniky z Gatromapy již neexistují? „Mnozí, kteří si dnes založí gastropodnik nejsou vyučeni. Většinou se jedná o IT odborníky, kteří ve svém oboru vyhořeli a netuší, že si v pohostinství koledují o další,“ vysvětloval Lukáš Hejlík. A na straně druhé je to nedostatečný zájem hostů, i přes dobrý produkt. „Například dnes jedu do Jihlavy do restaurace Bílý mák, která je úžasná. Začátky tam byly opravdu těžké, lidé se o ní ale už doslechli a jezdí tam převážně zákazníci odjinud, kteří neváhají cestovat za dobrým jídlem.“
Takže se nezapomínejte usmívat a více rad si přečtete v prosincovém vydání časopisu HOREKA.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!