logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Jak cílit na mileniály? S opulentním menu!

18. září 2019
Hotely 0
1326
Jak cílit na mileniály? S opulentním menu!

Mladí chtějí zážitky, nejenom dovolenou. Přesně to si řekli manažeři  ve washingtonských W hotelech a zacílili kampaň na požitkáře!

Hotelový řetězec, který spadá pod síť Marriott nabízí speciálně vloggerům tzv. mukbang* menu v konečné sumě za něco přes 400 dolarů. O co jde? Hosté si mohou objednat veškeré jídlo z pokojového servisu. K menu pokojová služba přiloží také mikrofon a stativ na chytrý mobil, aby nic nezůstalo mezi čtyřmi zdmi.  Hlavní tváří kampaně se stal Antony Porowski, odborník na výživu a jeden z protagonistů populárního pořadu Queer Eye na Netflixu.

 

Tento zážitek si můžete vychutnat pouze po omezenou dobu ve washingtonské lokalitě hotelů. Objednávka se vyřídí za hodinu, dobu požitku hotelový řetězec neuvádí.

Podle Jennifer Utz Ilecki, viceprezidentky buzz marketingu v Marriott International,  je v souladu s ambicí W hotels soustředit se na „globální, mileniálně smýšlející cestovatele udávající trendy, kteří hledají zapamatování-hodné zážitky a chtějí dostat tak širokou nabídku, jak jen to je možné.“ W hotels se pyšní tím, že zprostředkovává kulturní zážitky v oblastech módy, hudby, designu a „dobíjení energie“ (pojetí wellness u W) a to díky „vyváženému přístupu ke globální značce s důrazem na lokální pojetí“ jak je uvedeno na webu Marriott.

*mukbang videa
Jedná se o online audiovizuální vysílání, přičemž se v něm jí velké množství pokrmů.  Styl vznikl v Jižní Koreji. Videa tohoto typu se sice objevila již v roku 2005, svou velkou oblibu si ale získala přibližně před dvěma lety. A tento styl se těší vysoké popularitě zejména ve  Spojených státech.

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!