
Mladí chtějí zážitky, nejenom dovolenou. Přesně to si řekli manažeři ve washingtonských W hotelech a zacílili kampaň na požitkáře!
Hotelový řetězec, který spadá pod síť Marriott nabízí speciálně vloggerům tzv. mukbang* menu v konečné sumě za něco přes 400 dolarů. O co jde? Hosté si mohou objednat veškeré jídlo z pokojového servisu. K menu pokojová služba přiloží také mikrofon a stativ na chytrý mobil, aby nic nezůstalo mezi čtyřmi zdmi. Hlavní tváří kampaně se stal Antony Porowski, odborník na výživu a jeden z protagonistů populárního pořadu Queer Eye na Netflixu.
Tento zážitek si můžete vychutnat pouze po omezenou dobu ve washingtonské lokalitě hotelů. Objednávka se vyřídí za hodinu, dobu požitku hotelový řetězec neuvádí.
Podle Jennifer Utz Ilecki, viceprezidentky buzz marketingu v Marriott International, je v souladu s ambicí W hotels soustředit se na „globální, mileniálně smýšlející cestovatele udávající trendy, kteří hledají zapamatování-hodné zážitky a chtějí dostat tak širokou nabídku, jak jen to je možné.“ W hotels se pyšní tím, že zprostředkovává kulturní zážitky v oblastech módy, hudby, designu a „dobíjení energie“ (pojetí wellness u W) a to díky „vyváženému přístupu ke globální značce s důrazem na lokální pojetí“ jak je uvedeno na webu Marriott.
*mukbang videa
Jedná se o online audiovizuální vysílání, přičemž se v něm jí velké množství pokrmů. Styl vznikl v Jižní Koreji. Videa tohoto typu se sice objevila již v roku 2005, svou velkou oblibu si ale získala přibližně před dvěma lety. A tento styl se těší vysoké popularitě zejména ve Spojených státech.