
Internetové stránky hotelů jsou jedním z nejdůležitějších zdrojů prodeje, protože většina cestujících je navštíví dříve, než se rozhodnou. Bez ohledu na kanál, který nakonec použijí na dokončení své rezervace, cestující používají oficiální webové stránky hotela, aby našli kompletnější informace o hotelu, ale také hledají možnosti lepší nabídky.
Webové stránky tak představují významný potenciál na zvýšení výnosů hotelu. Proto by měly zrcadlit nejenom úroveň jejich služeb, ale také úroveň konečné zkušenosti zákazníka. Na dosáhnutí optimálních výsledků je proto potřebné neustále aktualizovat webovou stránku hotelu, která sleduje technologický vývoj a změny chování spotřebitelů.
Za dva měsíce nárůst přímých rezervací o čtvrtinu
Bez ohledu na to, jakým způsobem se uživatel dostal na vaše stránky, che najít nejlepší cenu a ví, že si může hotel rezervovat z různých zdrojů. V moderním online světě existuje speciální widget, který může informovat návštěvníky vašich webových stránek o cenách v reálném čase, které mohou získat na různých OTA, jako i ve vašem oficiálním rezervačním systému. Jeho cílem je zdůraznit skutečnost, že máte nejlepší cenu, a tým zvyšujete vaše přímé rezervace.
Widget vám dokáže zabezpečit více přímých rezervací na vašich webových stránkách s nárůstem až do 40 %. Jedním z hotelů, kde používají Price Check Widget je také luxusní Grandhotel Tatra ve Velkých Karlovicích. Ředitelka hotelu Jana Tomanová používání widgetu komentuje: „Po 2 měsících používaní widgetu jsme zvýšili podíl přímých rezervací o 27 % a na poplatcích pro OTAs jsme za stejný čas ušetřili 36 tisíc korun. Výborná na tom je skutečnost, že ročný náklad na widget se nám vrátil již po měsíci používání.
Použití tohoto nástroje si ale vyžaduje osobitou pozornost, protože jak existuje velký rozdíl mezi vašimi oficiálními sazbami a sazbami v různých OTA, může to způsobit podezření cestujícího a vézt k negativním výsledkům.