logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Jak chytře na teambuildingy?

5. července 2019
Hotely 0
1744
Jak chytře na teambuildingy?

Už několik let je ve firmách hitem tzv. teambuilding nebo výjezdní setkání zaměstnanců za účelem utužování a zkvalitňování vzájemných vztahů.

 

Na trhu je nepřeberné množství dodavatelů, kteří vám rádi připraví nabídku zajímavých akcí pro zaměstnance – od lehce sportovních aktivit a soutěží až po zážitkové a adrenalinové aktivity týmu. Jak ale na to, když neoplýváte velkým rozpočtem?

 

Teambuilding si dobře promyslete

Vzdávat to rozhodně nemusíte! Takové akce je možné zorganizovat i s minimálním rozpočtem, chce to jen chuť a zapojeni vašich zaměstnanců.

V první řadě je ale potřeba vždy myslet na to, čeho takovou akcí chcete dosáhnout. Je to potřeba seznámit lidi, kteří se zatím neznají a potřebují spolu komunikovat? Nebo potřebujete zlepšit spolupráci těch, kteří spolu dennodenně komunikují?

Podle toho je pak dobré se zamyslet u každé promýšlené varianty teambuildingu, co z toho vám přinese a co ne. I když zorganizujete „nízkonákladový“ teambuilding, jde o investici času vašeho i vašich kolegů, a to za návratnost investice rozhodně stojí.

 

Přináším vám proto pár nápadů na levné varianty utužování dobrých vztahů:

Zorganizujte různé charitativní akce

Například společné pečení dobrot s dětmi s handicapem a pak prodej těchto výrobků na jarmarku, kde bude mimo jiné dobře viditelná vaše restaurace či hotel. Jistě vás napadne kupa dalších zajímavých nápadů pro někoho ve vašem okolí. Radost v očích těchto lidí a pocit dobře vykonané práce pak skutečně stojí za to.

 

Zorganizujte si sportovní akci
Volejbalový, bowlingový nebo badmintonový turnaj, společná turistická vyjížďka, výlet na vodu se stanováním nebo kratší cyklovýlet. Bonusem může být zabezpečený chutný oběd pro všechny.

Inspirujte se třeba již několikaletým Gastro hockey Cupem, kterého se zúčastňují zaměstnanci restaurace. Přidejte se k nim!

 

Zorganizujte si večerní akci

Opékání buřtů, společné grilování… Nápadům se meze nekladou. Soutěž dodá akci ten správný šmrnc – zkuste třeba ocenit nejlepší buřtík či nejrychlejšího jedlíka.

 

Udělejte si skupinové mystery shoppingy

Rozdělte zaměstnance do týmů a vyšlete je do různých konkurenčních podniků pro inspiraci. Ať si všímají kvality obsluhy, prostředí, kvality služby nebo produktu – a pak si udělejte společnou schůzku ke sdílení dojmů a sesbírání nápadů pro vaše fungování. Účet jim samozřejmě zaplaťte, ale doporučujeme určit maximální výši útraty.

 

Hledejte něco, co vás nadchne

Pokud se vám nic z mých nápadů nepozdává, hledejte. Na webu najdete různé hry a aktivity vhodné na teambuildingy, které si můžete zorganizovat sami. Anebo se zeptejte svých známých, jaký zajímavý teambuilding zažili, a inspirujte se jimi.

 

Možností je určitě podstatně více než výčet výše jmenovaných. Tak hurá do toho a užijte si to!

Jaroslava Vávrová

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!