logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

HOREKA 112: Zacíleno na vás

3. května 2019
Zpravodajství 0
1828
HOREKA 112: Zacíleno na vás

28. května to vše vypukne. Dívali jste se do programu, jak bude celý vypadat? Nyní vám přiblížíme odpolední hlavní část.

 

Otevře ji Radka Telyčková z Pomáháme Hoteliérům, která na případové studii ukáže, jak mocné recenze jsou.

 

 

Pro obor gastro klíčový vztah zaměstnanec – zaměstnavatel prochází v posledních letech výraznými proměnami parametrů. Jak na tyto změny reagovat, aby ve výsledku prospěly vašemu podniku? Inspirujte se řešením kolegů z oboru: Marek Křovák, spolumajitel, lektor, vzdělávací společnost 100PROgastro a Zdeněk Lískovec, majitel, restaurace Kozlovna U Plechandy.

 

Oskar Klanert, šéfkuchař, Restaurace Na Humpolce vám řekne, jak vyčaroval za málo peněz hodně muziky.

Za co utrácíme nejvíce v on-tradu a jaké jsou odlišnosti oproti nákupům v retailu? To vám řekne Jakub Špika, HoReCa commercial leader ze společnosti Nielsen.

A nakonec: Jak platební karty pomáhají rozvoji podnikání v sektorech HoReCa a jak mohou pomoci podnikatelům zefektivnit provoz, rozšiřovat svoje služby a vydělat víc? Nejčastější rizika přijímání platebních karet, jejich prevence a jak těmto rizikům předcházet? Nebudou chybět ani příklady zneužití karet v  oblasti ubytovacích služeb. Vše v režii: Ivan Pechanek, Fraud/Risk specialista, KB SmartPay a Miloslav Bouček, ředitel prodeje pro korporátní segmenty, KB SmartPay.

Registrace ZDE.

.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!