
Již po devatenácté se 28. května sejdou špičky oboru a lidé, kteří se chtějí vzdělávat. V pohostinství přežijí jenom nejlepší, i proto vám pomáháme udržovat své vědomosti v kondici.
Kdo na vás čeká v Aquapalace hotelu Prague letos?
Kateřina Cajthamlová, propagátorka a popularizátorka medicíny a zdravého životního stylu, internistka a systemická psychoterapeutka (Ano ta z Jste to, co jíte). Ta se zaměří na na vysvětlení pojmu „nežádoucí reakce na potraviny“ a na rozdíl mezi alergií, intolerancí a toxickou reakcí. Dotkne se také toho, co je to tradiční česká kuchyně, jaký je její přínos pro gastronomii a co je jejím etickým rozměrem.
Dále tu máme oblíbené téma BYROKRACIE. Panelová diskuse: Stát versus podnikatel v každodenním provozu se zaměří právě na úřední nápor, který musí majitelé hotelů a restaurací zvládat. Diskutovat přijdou: Luboš Kastner, spolumajitel, HOSPODSKA; Karel Havlíček, předseda představenstva, AMSP ČR (moderátor); Jan Hawelka, majitel, síť kaváren Lagarto a Gorjan Lazarov, ředitel, Orea Hotels & Resorts.
Odpoledne bude již tradičně rozděleno do tří sekcí: Hlavní program, kuchařské a digitální workshopy. A i zde máme hvězdy v oboru. V hlavním sále se budeme věnovat věčnému tématu – zaměstnancům, recenzím, efektivitě v gastru a platebním kartám.
Těšte se na mezinárodní chutě!
Kuchařské worshopy odhalí dva světy – thajskou kuchyni a lokální gastronomii. Asii představí Antonín Bradáč, šéfkuchař, Czech Chefs a Jan Davídek, šéfkuchař, Czech Chefs. A Lukáš Nevyjel, šéfkuchař z Nota Bene před vašimi zraky připraví a naservíruje celé menu, ve kterém budou hrát hlavní roli opravdové plnohodnotné místní suroviny.
Uvidíte robota v akci!
Digitální scénu otevře hvězda Eliška Vyhnánková – největší to odbornice na sociální sítě. O digitalizaci služeb vám poví něco Gorjan Lazarov a bude mít k tomu i pomocníka!
Jak vypadají texty na webech hotelů, restaurací a kaváren? Obvykle jako výčet vybavení, jídel nebo nápojů. Jan Novák, senior copywriterem z Obsahové agentura vám na přednášce ukážu, jak napsat text, aby se čtenář při čtení cítil, že už ve vašem podniku sedí.