
Hotelová skupina Accor posouvá svým novým zážitkovým projektem ALL (Accor Live Limitless) věrnostní programy o úroveň výše. Prémiový program ALL doslova „bez omezení“ poskytne od října 2019 klientům atraktivní odměny v oblastech, o které si sami v průzkumech řekli: lístky na prestižní sportovní zápasy, na vyhlášené kulinární show či poukázky do prémiových barů a restaurací. K tomu pomohou i tři hlavní partneři věrnostního programu ALL, kterými se stanou globální pořadatelské a marketingové společnosti a především nejlepší francouzský fotbalový klub současnosti Paris Saint-Germain s ikonami, jako je Neymar či Mbappé. Celková investice spojená s novým lifestylovým věrnostním programem činí 225 milionů EUR. Současně mění hotelová skupina Accor své logo, aby korespondovalo s věrnostním programem ALL. Pojítkem je písmeno „A“, v jehož ztvárnění nechybí symbol stěhovavých ptáků – husa Berneška velká, která je tradičním symbolem skupiny Accor.
Nový lifestylový věrnostní program ALL bude určen všem hostům skupiny Accor. Odměňuje je, hýčká je a komunikuje s nimi jako nikdy předtím. Otevře jim dveře napříč celým portfoliem více než 30 značek hotelové skupiny, ale také řady prémiových barů, restaurací a nočních klubů, a nabídne jim i atraktivní zážitky, jako jsou sportovní utkání, kuchařské festivaly, atd. Věrnostní program ALL, který se spustí v říjnu letošního roku, se bude spravovat jednoduše pomocí aplikace a webové stránky, k přístupu do ALL tedy postačí chytrý telefon.
Nový lifestylový program ALL se bude zaměřovat na tyto čtyři hlavní body:
- Představení prémiového statusu k odměňování nejvěrnějších členů
- Výhody navíc podle nové strategie pohostinství skupiny Accor
- Celosvětové propojení zážitků k získávání a čerpání bodů v širokém spektru oblastí a novou digitální aplikaci, která přináší hodnoty jak v pracovním, tak i osobním životě.
- Partnerství se zajímavými firmami a nevšední zážitky
Věrnostní program ALL poskytne klientům lístky na sport, kulturu a zábavu
Věrnostní program ALL spojí své členy nad rámec pobytu, jak v každodenním životě, tak i na cestách, zkrátka kdekoliv. Na základě rozsáhlých studií bylo zjištěno, že členy věrnostního programu zajímají nejvíce tyto tři oblasti: zábava, jídlo a kulinářské a sportovní akce.
Aktuálně proto Accor oznámil tři hlavní partnerství, která kopírují zájmy členů věrnostního programu:
- Partnerství s AEG bylo posíleno i nad rámec AccorHotels Areny. Nově bude nabízet pro členy věrnostního programu více než 60.000 lístků na atraktivní sportovní utkání (včetně ubytování v soukromých apartmánech) v Latinské Americe, Asii a Evropě. AEG je přední světová společnost zabývající produkcí a organizací sportovních a zábavních akcí (koncerty, show, atd.), s více než 100 miliony návštěvníky ročně.
AEG přináší inovace, které inspirují sportovce, týmy, umělce i fanoušky. Více na www.aegworldwide.com.
- Dále podepsala skupina Accor nové partnerství s To přinese nejvěrnějším členům programu ALL vstupenky na kuchařské a kulinářské akce a festivaly. Počínaje rokem 2020 se členové ALL mohou těšit na nejlepší kulinární festivaly v Londýně, Paříži, Sao Paulu, Hongkongu a Torontu. Během tří let se plánuje rozšíření partnerství i do dalších měst.
IMG je globální hráč působící v oblasti sportu, eventů, médií, módy, a především kuchařských akcí ve více než 30 zemích světa. Více na www.img.com.
- Posledním novým víceletým partnerstvím je spojení Accoru s nejlepším francouzským fotbalovým klubem současnosti Paris Saint-Germain Football Club s nejlepšími i nejdražšími fotbalisty světa, jako je Neymar či Mbappé. Lifestylový věrnostní program ALL (Accor Live Limitless) se stane hlavním partnerem a oficiálním sponzorem klubu počínaje sezónou 2019/2020, kdy se logo programu ALL objeví na dresech fotbalových hvězd. Více na https://en.psg.fr/.
Nové logo hotelové skupiny Accor a věrnostního programu ALL
Všechny tyto aktivity jsou zaměřeny na zvýšení viditelnosti značek hotelové skupiny Accor, aby byla posílena efektivita obchodní sítě a hosté mohli čerpat z atraktivního věrnostního programu.
Celková investice spojená s novým lifestylovým věrnostním programem ALL činí 225 milionů EUR.