logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Hotelová skupina Accor odstartuje lifestylový věrnostní program ALL, investuje 225 mil. Euro

14. března 2019
Hotely 0
1336
Hotelová skupina Accor odstartuje lifestylový věrnostní program ALL, investuje 225 mil. Euro

Hotelová skupina Accor posouvá svým novým zážitkovým projektem ALL (Accor Live Limitless) věrnostní programy o úroveň výše. Prémiový program ALL doslova „bez omezení“ poskytne od října 2019 klientům atraktivní odměny v oblastech, o které si sami v průzkumech řekli: lístky na prestižní sportovní zápasy, na vyhlášené kulinární show či poukázky do prémiových barů a restaurací. K tomu pomohou i tři hlavní partneři věrnostního programu ALL, kterými se stanou globální pořadatelské a marketingové společnosti a především nejlepší francouzský fotbalový klub současnosti Paris Saint-Germain s ikonami, jako je Neymar či Mbappé. Celková investice spojená s novým lifestylovým věrnostním programem činí 225 milionů EUR. Současně mění hotelová skupina Accor své logo, aby korespondovalo s věrnostním programem ALL. Pojítkem je písmeno „A“, v jehož ztvárnění nechybí symbol stěhovavých ptáků – husa Berneška velká, která je tradičním symbolem skupiny Accor.

 

Nový lifestylový věrnostní program ALL bude určen všem hostům skupiny Accor. Odměňuje je, hýčká je a komunikuje s nimi jako nikdy předtím. Otevře jim dveře napříč celým portfoliem více než 30 značek hotelové skupiny, ale také řady prémiových barů, restaurací a nočních klubů, a nabídne jim i atraktivní zážitky, jako jsou sportovní utkání, kuchařské festivaly, atd. Věrnostní program ALL, který se spustí v říjnu letošního roku, se bude spravovat jednoduše pomocí aplikace a webové stránky, k přístupu do ALL tedy postačí chytrý telefon.

 

Nový lifestylový program ALL se bude zaměřovat na tyto čtyři hlavní body:

  • Představení prémiového statusu k odměňování nejvěrnějších členů

  

  • Výhody navíc podle nové strategie pohostinství skupiny Accor

 

  • Celosvětové propojení zážitků k získávání a čerpání bodů v širokém spektru oblastí a novou digitální aplikaci, která přináší hodnoty jak v pracovním, tak i osobním životě.

 

  • Partnerství se zajímavými firmami a nevšední zážitky

 

Věrnostní program ALL poskytne klientům lístky na sport, kulturu a zábavu

Věrnostní program ALL spojí své členy nad rámec pobytu, jak v každodenním životě, tak i na cestách, zkrátka kdekoliv. Na základě rozsáhlých studií bylo zjištěno, že členy věrnostního programu zajímají nejvíce tyto tři oblasti: zábava, jídlo a kulinářské a sportovní akce.

 

Aktuálně proto Accor oznámil tři hlavní partnerství, která kopírují zájmy členů věrnostního programu:

  • Partnerství s AEG bylo posíleno i nad rámec AccorHotels Areny. Nově bude nabízet pro členy věrnostního programu více než 60.000 lístků na atraktivní sportovní utkání (včetně ubytování v soukromých apartmánech) v Latinské Americe, Asii a Evropě. AEG je přední světová společnost zabývající produkcí a organizací sportovních a zábavních akcí (koncerty, show, atd.), s více než 100 miliony návštěvníky ročně.

AEG přináší inovace, které inspirují sportovce, týmy, umělce i fanoušky. Více na www.aegworldwide.com.

 

  • Dále podepsala skupina Accor nové partnerství s  To přinese nejvěrnějším členům programu ALL vstupenky na kuchařské a kulinářské akce a festivaly. Počínaje rokem 2020 se členové ALL mohou těšit na nejlepší kulinární festivaly v Londýně, Paříži, Sao Paulu, Hongkongu a Torontu. Během tří let se plánuje rozšíření partnerství i do dalších měst.

IMG je globální hráč působící v oblasti sportu, eventů, médií, módy, a především kuchařských akcí ve více než 30 zemích světa. Více na www.img.com.

 

  • Posledním novým víceletým partnerstvím je spojení Accoru s nejlepším francouzským fotbalovým klubem současnosti Paris Saint-Germain Football Club s nejlepšími i nejdražšími fotbalisty světa, jako je Neymar či Mbappé. Lifestylový věrnostní program ALL (Accor Live Limitless) se stane hlavním partnerem a oficiálním sponzorem klubu počínaje sezónou 2019/2020, kdy se logo programu ALL objeví na dresech fotbalových hvězd. Více na https://en.psg.fr/.

 

Nové logo hotelové skupiny Accor a věrnostního programu ALL

Všechny tyto aktivity jsou zaměřeny na zvýšení viditelnosti značek hotelové skupiny Accor, aby byla posílena efektivita obchodní sítě a hosté mohli čerpat z atraktivního věrnostního programu.

Celková investice spojená s novým lifestylovým věrnostním programem ALL činí 225 milionů EUR.

 

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!