logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

EU chce prověřovat důvěryhodnost recenzí

11. února 2019
Hotely 0
1678
EU chce prověřovat důvěryhodnost recenzí

Že hodnocení na webu nemusí být vždy pravdivé, víme. Evropská unie se chystá spotřebitelům neprůhledný systém ověřených a neověřených recenzí zpřehlednit.

Jak? Od provozovatelů hodnotících portálů bude požadovat, aby potvrzovaly, zda jsou jednotlivé příspěvky ověřené. Nová regulace by měla vstoupit do platnosti v roce 2021 nebo 2022, tedy přesněji dva roky od jejího schválení.

„Jestliže provozovatel bude uvádět, že je recenze pravdivá a odráží opravdové zkušenosti zákazníků, bez toho, aby pro to podnikl odpovídající kroky, mělo by to být považované za nekalou obchodní praktiku, která spotřebitele uvádí v omyl,“ píše se v návrhu směrnice.

Toto pravidlo by mělo zasáhnout giganty jako Goggle či Facebook, z portálů pro pohostinství například:  Booking.com nebo Airbnb, Zomato, Restu atd.

Provozovatel bude mít možnost garantovat ověřené hodnocení. Jak to udělá, zatím není jasné. „Můžeme zatím jen předpokládat, jak by ověřování mělo probíhat. Může to být přes registrované účty, stejně jako na základě unikátního odkazu v e-mailu pro uživatele, který v e-shopu nakoupil,“ řekl Deníku N Jan Vetyška, ředitel Asociace pro elektronickou komerci, která zastupuje české e-shopy.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!