logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Připojte se s pekařstvím Paul ke kampani #dostbyloplastu

6. února 2019
Restaurace 0
1839
Připojte se s pekařstvím Paul ke kampani #dostbyloplastu

Přemýšleli jste o tom, kolik kelímků, brček nebo jednorázových sáčků vyhodíte do koše každý den? Francouzské pekařství Paul se připojilo ke kampani, která si klade za cíl snížit objem plastového odpadu. Pokud je pro Vás ekologický přístup součástí životního stylu, přijďte si do pekařství Paul prohlédnout novou řadu znovupoužitelných obalů. Budete mít nejen ještě lepší pocit z nákupu, ale zároveň ušetříte!

Podle odborníků mohou být plasty pro ekologii větším nebezpečím, než globální oteplování. I když patří Česká republika k přeborníkům v recyklování a dalšímu zpracování plastů, důležitější a účinnější je postarat se o to, aby plastový odpad vůbec nevznikal.

10% sleva na kávu, pokud si přinesete vlastní hrnek

Na kamenných prodejnách pekařství Paul si můžete zakoupit nový sortiment obalů pro opakované použití, který využijete při každé návštěvě. Káva ze stylového termohrnku chutná mnohem lépe, než z papírového kelímku a navíc získáte i další příjemný bonus – při zakoupení jakéhokoli teplého nápoje do termohrnku Paul dostanete vždy 10% slevu a k tomu dalších 7% z útraty zpět, pokud vlastníte Mercicard.

Naši stylovou látkovou tašku můžete složit do kabelky a odnést si v ní své oblíbené pečivo, vždy když k nám zavítáte. Termohrnek i tašku můžete také darovat svým přátelům a známým, kteří často chodí do pekařství Paul. Spolu s nimi se tak připojíte k našemu boji proti nadměrné spotřebě plastů.

V rámci kampaně přistoupilo pekařství Paul i k dalším změnám, které mají za cíl snížit nadměrnou spotřebu plastů, a to jak v kamenných prodejnách, tak na e-shopu.

 

 

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!