logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Roboti budili hosty. Chrápání považovali za dotaz

30. ledna 2019
Hotely 0
1576
Roboti budili hosty. Chrápání považovali za dotaz

V japonském Henn na hotelu propustili více než dvě stovky robotů. Reagovali tak na stížností hostů.

Tento hotel byl dokonce zapsán do Guinessovy knihy rekordů, protože v něm pracovalo nejvíce robotů. Ukázalo se ale, že je co vylepšovat.

Padáka dostali například recepční dinosauři, kteří nebyli schopni podávat kvalitní concierge služby.

Poslíčci nezvládali  zavazadla. Interaktivní pomocník Churi, měl zase problém s cizími přízvuky v angličtině. Jeden z hostů si také deníku The Wall Street Journal postěžoval, že ho tento pomocník v noci budil, protože si myslel, že jeho chrápání je hlasový příkaz, kterému však nerozuměl, a proto od hosta požadoval zopakování dotazu.

Prezident hotelového řetězce Hideo Sawada si za koncepcí stále stojí a s roboty má i v budoucnosti velké plány. „Když roboty používáte, zjistíte, že nemusejí být všude a někde lidem vyloženě vadí,“ vysvětlil.

Mnoho hostů si hotel ale nadále pochvaluje. Z recenze na Trip Advisoru:  „Hotel je plný špičkových služeb, zábavy a inovačních technologií. Například systém rozpoznávání obličeje, sistribuce potravin a nápojů A nenechte si ujít karaoke skříňku „The Zone“

 

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!