Roboti budili hosty. Chrápání považovali za dotaz

V japonském Henn na hotelu propustili více než dvě stovky robotů. Reagovali tak na stížností hostů.

Tento hotel byl dokonce zapsán do Guinessovy knihy rekordů, protože v něm pracovalo nejvíce robotů. Ukázalo se ale, že je co vylepšovat.

Padáka dostali například recepční dinosauři, kteří nebyli schopni podávat kvalitní concierge služby.

Poslíčci nezvládali  zavazadla. Interaktivní pomocník Churi, měl zase problém s cizími přízvuky v angličtině. Jeden z hostů si také deníku The Wall Street Journal postěžoval, že ho tento pomocník v noci budil, protože si myslel, že jeho chrápání je hlasový příkaz, kterému však nerozuměl, a proto od hosta požadoval zopakování dotazu.

Prezident hotelového řetězce Hideo Sawada si za koncepcí stále stojí a s roboty má i v budoucnosti velké plány. „Když roboty používáte, zjistíte, že nemusejí být všude a někde lidem vyloženě vadí,“ vysvětlil.

Mnoho hostů si hotel ale nadále pochvaluje. Z recenze na Trip Advisoru:  „Hotel je plný špičkových služeb, zábavy a inovačních technologií. Například systém rozpoznávání obličeje, sistribuce potravin a nápojů A nenechte si ujít karaoke skříňku „The Zone“

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail