Copywriting – přilákejte obsahem

Martin Brablec z Obsahové agentury provedl účastníky kongresu přípravou textu, kterým můžete oslovit své zákazníky.

V dnešní době internetu a především sociálních sítí se tvorbě reklamních a marketingových textů těžko vyhnete. Martin Brablec nás provedl záludnostmi copywritingu. Teoreticky i prakticky.

 

Naplněné a překonané očekávání

 

BOX:

Základní kroky při přípravě tvorby textu

Krok č. 1: Pro koho tady jsem?

  • Co je to za člověka?
  • Co má rád, co mu vadí?
  • V jakých situacích za námi chodí?
  • Proč k nám váží cestu?
  • Čím si jej získáme a zavážeme, čím naopak odradíme?
  • Co potřebujeme vědět k tomu, aby se rozhodl?

O dalších krocích se dočtete v nové HORECE, která vychází v polovině prosince.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail