logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Hospitality.digital získává český start-up Restu

15. října 2018
Restaurace 0
1605
Hospitality.digital získává český start-up Restu

Digitální divize společnosti METRO, HOSPITALITY.digital, podepsala smlouvu o akvizici rychle rostoucího start-upu Restu, s působností v České republice, jehož zakladatelem je internetová společnost MITON. Restu je přední poskytovatel rezervačních služeb pro restaurace a provozovatelem největšího průvodce restauracemi v České republice. Spolupracujícím restauracím Restu nabízí možnost správy rezervací pomocí své platformy, jež každoročně zpracuje více než 500 000 rezervací.

Touto akvizicí pokračuje HOSPITALITY.digital v realizaci své strategie podpory digitálních obchodních modelů, jež nezávislým restauracím umožňují navyšovat příjmy prostřednictvím moderních digitálních řešení.

 

„Naše klienty z řad majitelů a provozovatelů nezávislých restaurací podporujeme nabídkou digitálních řešení, jako je Restu, a umožňujeme jim tak další rozvoj,“ uvedl generální ředitel společnosti METRO AG Olaf Koch. „Mnoho restauratérů rezervační systémy nepoužívá, neboť to s sebou nese značné náklady. Na druhou stranu jsou však dnes mnozí hosté zvyklí vyhledávat si restaurace přes internet a očekávají, že si restauraci online nejen vyberou, ale že si také budou moci rovnou zarezervovat místa. České Restu je v obou těchto ohledech na špici. Pro hosty je stejně jednoduché si na této platformě zarezervovat stůl v restauraci, jako je pro majitele restaurací takové rezervace spravovat, tudíž dokážeme svým zákazníkům nabízet zcela jasnou přidanou hodnotu.“

Použití rezervačního řešení společnosti Restu je velmi jednoduché. Restu zároveň na jednom místě nabízí přehled restaurací, což pro jejich majitele a provozovatele znamená, že je potenciální hosté mohou snadněji nalézt. Restauratéři tak těží z širšího dosahu i zvýšené viditelnosti. Platforma Restu již v České republice postihuje velmi širokou cílovou skupinu.

„Vývojem námi vytvořené platformy Restu jsme nadšeni a nepochybujeme, že budeme svědky dalšího úspěšného rozvoje našich digitálních služeb,“ řekl zakládající partner společnosti Miton Milan Zemánek.

„Tým, který stojí za platformou Restu, vytvořil skvělý soubor rezervačních řešení pro nezávislé restaurace a malé řetězce. Tato akvizice pomůže zajistit našim 50 000 odběratelům v oboru pohostinství v České republice jednodušší přístup k řešením, jež Restu nabízí,“ uvedl provozní partner společnosti METRO Miles Graham.

Vedle vlastních rezervačních nástrojů společnosti METRO tak nyní restauratéři získávají možnost využívat dalšího praxí osvědčeného nástroje s rezervačními funkcemi. HOSPITALITY.digital tak dále posiluje svou nabídku pro majitele a provozovatele nezávislých restaurací.

Uzavření transakce podléhá určitým podmínkám a očekává se v nejbližší době.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!