
Miniatury mýdla, sprchového gelu či tělového mléka. Drobnosti, které hosta potěší. Hotelová kosmetika vám umožní zvýraznit svou jedinečnost a odlišit se od konkurence.
Zdánlivé maličkosti rozhodují důležité věci. Hotelová kosmetika je jednou z nich. Detail, který může hosta nadchnout, případně i odradit. Jak postupovat při výběru hotelové kosmetiky a jaké jsou nové trendy v hotelové kosmetice?
První věc, kterou je nutné zohlednit, je typ vašeho ubytovacího zařízení. Jste orientovaní na rodinu s dětmi? Nebo je vaše klientela ryze korporátní? „I tomu musí odpovídat skladba hotelové kosmetiky,“ říká Pavel Ježek z firmy Alda hotel equipment, jež je českým výrobcem hotelové kosmetiky. „V případě korporátní klientely může být balení na jedno použití a jednotlivé prvky kosmetiky mohou mít menší obsah.“ Dalším kritériem, které zmiňuje Pavel Ježek, je úroveň hotelových služeb. „V hotelech nižších kategorií je v tuzemsku zcela běžné vybavit koupelnu pouze malým mýdlem a tělovým/vlasovým šamponem. Pro hotely nižší a střední kategorie je stále častěji využíván systém uzavřeného dávkování, neboť tato varianta je obecně úspornější. Dobrým argumentem je i nižší zátěž pro životní prostředí při likvidaci prázdných obalů. V hotelech vyšších kategorií jsou navíc nabízeny sprchové gely, tělová mléka, vlasové kondicionéry a mnoho dalších doprovodných prvků,“ upřesňuje.
Jak tedy dál? Dočtete se v nové HORECE!