logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Vlastní logo už neletí. Zaměřte se na značku!

24. září 2018
Hotely 0
1386
Vlastní logo už neletí. Zaměřte se na značku!

Miniatury mýdla, sprchového gelu či tělového mléka. Drobnosti, které hosta potěší. Hotelová kosmetika vám umožní zvýraznit svou jedinečnost a odlišit se od konkurence.

Zdánlivé maličkosti rozhodují důležité věci. Hotelová kosmetika je jednou z nich. Detail, který může hosta nadchnout, případně i odradit. Jak postupovat při výběru hotelové kosmetiky a jaké jsou nové trendy v hotelové kosmetice?

První věc, kterou je nutné zohlednit, je typ vašeho ubytovacího zařízení. Jste orientovaní na rodinu s dětmi? Nebo je vaše klientela ryze korporátní? „I tomu musí odpovídat skladba hotelové kosmetiky,“ říká Pavel Ježek z firmy Alda hotel equipment, jež je českým výrobcem hotelové kosmetiky. „V případě korporátní klientely může být balení na jedno použití a jednotlivé prvky kosmetiky mohou mít menší obsah.“ Dalším kritériem, které zmiňuje Pavel Ježek, je úroveň hotelových služeb. „V hotelech nižších kategorií je v tuzemsku zcela běžné vybavit koupelnu pouze malým mýdlem a tělovým/vlasovým šamponem. Pro hotely nižší a střední kategorie je stále častěji využíván systém uzavřeného dávkování, neboť tato varianta je obecně úspornější. Dobrým argumentem je i nižší zátěž pro životní prostředí při likvidaci prázdných obalů. V hotelech vyšších kategorií jsou navíc nabízeny sprchové gely, tělová mléka, vlasové kondicionéry a mnoho dalších doprovodných prvků,“ upřesňuje.

Jak tedy dál? Dočtete se v nové HORECE!

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!