logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Koktejlům velí odlehčení

21. září 2018
Bary 0
1833
Koktejlům velí odlehčení

Otepluje se, a to znatelně. Letní drinky už nemusíte prodávat jenom v létě, podzim jim přeje také. Hosté touží po lehkosti a nechtějí moc alkoholu.

Nesoustřeďujte se jenom na alkoholické potěšení, trendy jsou i nealkoholické míchané drinky a množství nových limonád na trhu. Teplých dnů přibývá, tak proč toho nevyužít?

 

Co zákazník, to jiná chuť

Co je in, je jasné. Na co byste ale jako barmani měli zapomenout? „Ačkoliv trend jednoduchých a nízkoalkoholických drinků je zřejmý, neexistuje na tuto otázku jednoduchá odpověď. V každém podniku každý spotřebitel očekává trochu něco jiného. Pokud půjdu do výborného baru, asi si budu chtít dát koktejl náročnější na přípravu, který jen tak někdo nezvládne. Naopak na letní zahrádce lidé více volí drinky, které osvěží a nejsou příliš alkoholické,“ popisuje Zbyněk Chládek, trade marketing director ve společnosti Rémy-Cointreau.

„I míchané drinky podléhají módním trendům. Tak jako jsou u jídel návrháři michelinští kuchaři, u koktejlů jsou to vítězové barmanských soutěží,“ vysvětluje módní barmanské směry Michal Marešovský, ambasador legendární skotské whisky Johnnie Walker. V létě a na podzim se soustřeďte na koktejly lehké a osvěžující.

Recepty najdete v tištěné HORECE-

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!