
Otepluje se, a to znatelně. Letní drinky už nemusíte prodávat jenom v létě, podzim jim přeje také. Hosté touží po lehkosti a nechtějí moc alkoholu.
Nesoustřeďujte se jenom na alkoholické potěšení, trendy jsou i nealkoholické míchané drinky a množství nových limonád na trhu. Teplých dnů přibývá, tak proč toho nevyužít?
Co zákazník, to jiná chuť
Co je in, je jasné. Na co byste ale jako barmani měli zapomenout? „Ačkoliv trend jednoduchých a nízkoalkoholických drinků je zřejmý, neexistuje na tuto otázku jednoduchá odpověď. V každém podniku každý spotřebitel očekává trochu něco jiného. Pokud půjdu do výborného baru, asi si budu chtít dát koktejl náročnější na přípravu, který jen tak někdo nezvládne. Naopak na letní zahrádce lidé více volí drinky, které osvěží a nejsou příliš alkoholické,“ popisuje Zbyněk Chládek, trade marketing director ve společnosti Rémy-Cointreau.
„I míchané drinky podléhají módním trendům. Tak jako jsou u jídel návrháři michelinští kuchaři, u koktejlů jsou to vítězové barmanských soutěží,“ vysvětluje módní barmanské směry Michal Marešovský, ambasador legendární skotské whisky Johnnie Walker. V létě a na podzim se soustřeďte na koktejly lehké a osvěžující.
Recepty najdete v tištěné HORECE-