logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Volba spotřebitelů 2018: Známe vítěze v gastro segmentu

30. května 2018
Zpravodajství 0
3640
Volba spotřebitelů 2018: Známe vítěze v gastro segmentu

Už 18. ročník marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který každoročně vyhlašuje společnost Atoz Marketing Services, a který oceňuje produktové novinky a inovace na českém trhu, zná své vítěze. Předávání ocenění i letos proběhlo na slavnostním galavečeru v pražském Kině Lucerna a hosty jím opět provedl televizní moderátor Rey Koranteng.

Výrobci a distributoři mohli do letošního ročníku programu přihlásit své inovace z oblasti rychloobrátkového zboží, doplňků stravy a OTC produktů (s výjimkou tabákových výrobků), které byly na český trh uvedeny (nebo jsou uváděny) v období od ledna 2017 až do konce května 2018.

V gastro segmentu zazářily produkty jako Jack Daniel’s Red Dog, Radegast Rázná 10, Pepsi Wild Cherry, Bohemia Sekt Ryzlink Rýnský a Víno Mikulov Morava. Celé album si můžete prohlédnout zde.

O titul Nejlepší novinka se letos ucházelo přes 150 nových a inovovaných výrobků. Ty se utkaly o přízeň spotřebitelů ve 37 potravinářských a 13 nepotravinářských kategoriích, jejichž rozpětí bylo tradičně velmi různorodé. Kromě už prakticky klasických kategorií, jako jsou piva, pet food nebo opalovací kosmetika, se v soutěži nově objevila například kategorie doplňky stravy na pánskou potenci. V té zvítězil produkt Cemio RED3, švýcarské společnosti Cemio Switzerland. Úspěchu v kategorii doplněk stravy na imunitu dosáhl Pangamin české společnosti Rapeto, která ve zpracování pivovarských kvasnic patří k evropským lídrům. Zajímavostí je také vítěz kategorie speciálních potravin, kde si prvenství odnesl Nature´s Promise Free from bez lepku a bez laktózy, což je privátní značka řetězce Ahold.

Stále patrnější je tak v programu reakce na zájem spotřebitelů o zdravější životní styl. Vedle v loňském roce poprvé již zmíněné uvedené kategorie speciálních potravin, byla zařazena i kategorie veganské a vegetariánské potraviny, protože i ty se v poslední době těší čím dál větší oblibě.

Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu, jenž tento rok realizovala společnost Nielsen. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a cílem bylo zjistit, který z výrobků v každé kategorii považují čeští spotřebitelé za nejlepší.

Slavnostním galavečerem už tradičně odstartovala rozsáhlá podpora vítězných novinek. Oceněné společnosti mohou při propagaci vítězných výrobků po dobu jednoho roku užívat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2018 v marketingových kampaních a až do konce roku 2019 mohou mít umístěno logo na obalech vítězných výrobků. Další podporu připravuje společnost Atoz Marketing Services , jako organizátor ve spolupráci s mediálními partnery programu. Program a jeho vítěze i tento rok podpoří marketingová kampaň, která proběhne v televizi, tištěných médiích, mezi která se nově řadí i inzerce v časopisech vydavatelství Bauer Media, na internetu a sociálních sítích, v obchodech i v čekárnách lékařských ordinací či městské hromadné dopravě.

Více informací najdete zde www.volba-spotrebitelu.cz.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!