logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Lukáš Hejlík: Češi chtějí kvalitu

30. dubna 2018
Rozhovory 0
2381
Lukáš Hejlík: Češi chtějí kvalitu

Herec, který miluje jídlo tak, až jeho vášeň vyústila v projekt Gastromapu Lukáše Hejlíka. Profil na Facebooku sleduje přes  56 tisíc lidí a na cestách stihl natočit již 52 videí z různých restaurací napříč Českou republikou.

Jak vnímají profesionálové z oboru, že jim někdo nevyučený mluví do práce. Jak to vidíte?
Já se nepovažuji za food kritika, spíše za někoho kdo hodně cestuje a snaží se porovnávat zkušenosti ze svých cest. Na základě toho, co se děje v krajských městech si troufám říct, že například Hradec Králové, anebo Jihlava, lehce spí.

Dáváte majitelům o svém příchodu dopředu vědět?
Snažím se, aby spíš ne. Když ale vím, že se jedná o vytížené místo, tak si rezervaci udělám. Z 90 % se určitě nenahlašuji.

Platíte si útratu, anebo je to na účet podniku?
Z 95 % určitě ano.  Hodně lidí mi ale píše, že mě zvou a chtějí, abych přišel na konkrétní datum. Málokdy mám ale volno, když to náhodou vyjde, tak se nechám pozvat.
Jídlo je ale vlastně jediná věc, za kterou utrácím.

Co tedy by měla dobrá restaurace mít?
Koncept s kvalitou, prostředí, servis a pak spíše než cena, tak poměr cena výkon. Troufám si řct, že Češi jako hosté zvedají kvalitu služeb, protože ji vyhledávají,

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!