
Očekávaný den nastal a my vám přinášíme slíbené zpravodajství z kongresu HOREKA 112. Po úvodu, kdy generální ředitel Jeffrey Osterroth představil nové logoHOREKA 112.
Prvním řečníkem se stal Michal Chour, generální ředitel Alcronu. Ve své prezentaci prozradil, jakým způsobem Alcron funguje a co stojí za svým úspěchem. „Nejtěžší bylo přiznat, že nejsme superhvězdy. “
Hned po něm jsme si s Jiřím Králem povídali o české gastronomii. Zde malá ukázka:
Následuje panelová diskuze na téma Změní se zásadně chování zákazníků s příchodem Generace Y? Panelisté se shodli, že se mění chování všech – rychlost a vstřícnost jsou hlavní témata pohostinsví.
Máme tu odpolední program. Digitální workshop praská ve švech a lidé stojí i na chodbě.
Monika Hilm z Vienna House Czech Republic ve své prezentaci o štěstí v pohostinství řekla: „Šťastný tým je klíč ke šťastnému zákazníkovi. A musíte začít u sebe. Nemůžete mít šťastné zaměstnance, pokud sám nejste šťastný.“
Odpolední program kongresu Horeka 112 v plném proudu! Neformální diskuze s hercem Lukášem Hejlíkem, zakladatelem projektu Gastromapa Lukáše Hejlíka. Praktický kuchářský workshop s Michalem Voldřichem z Orea Hotel Pyramida. Úplně narvaný Digital Workshop s prezentací Novinky ve světě Instagramu od Kateřiny Pavlíčkové z Businessgramu. A workshop Ardo CZ/SK na tématu Sexy zdravá zelenina s Jiřím Horákem.
Děkujeme všem za účast