logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Velká data zefektivňují vaše podnikání

18. dubna 2018
Digital 0
1657
Velká data zefektivňují vaše podnikání

Možná si na tento článek vzpomenete, až na vás vyběhne reklama na produkt, který jste si tak před týdnem vyhledávali na internetu anebo když vám Netflix na základě vašeho předchozího výběru doporučí další film nebo když se vám na Facebooku budou zobrazovat doporučené stránky pouze o jídle.

Velká data jsou všude, i ve vaší restauraci. Jsou zlatem, za které se těžce platí, vy je jenom musíte vytěžit. Řeknete si, jaká data? V restauraci? Za posledním měsíc jsem s několika lidmi mluvila o chytré gastronomii a datech, která vaše podnikání generuje, jenomže většina z vás je přehlíží. Chyba!

O jakých datech tedy mluvím? Můžeme si je rozdělit do dvou skupin: strukturovaná a nestrukturovaná. Ta první vycházejí z vašeho podnikání, generuje je váš pokladní systém, dodavatelé, zaměstnanci; nestrukturovaná data přicházejí zvenčí – sociální média a vaši zákazníci (více v boxu). Strukturovaná data vám řeknou CO a nestrukturovaná dat JAK to dělat.

Více se dočtete v nové HORECE a taky uslyšíte na kongresu HOREKA 112 již za týden!

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!