
On-line svět zcela změnil svět pohostinství. Chování zákazníků, nabídka služeb, recenze, sociální sítě a mnoho dalšího – to vše změnilo HoReCa sektor. Buďte na nové světy připraveni díky digitálním workshopům na 17. kongresu HOREKA 112.
Přichystali jsme pro vás celkem pět přednášek, které vám otevřou oči.
JÍME PŘECE OČIMA
Food styling a fotografování jídla. Dnešní svět nezůstává jen u tištěných médií a menu na jídelním stole. Doba onlinu dává šanci všem. Každý může rychle prodat svůj pokrm i recept a na sociálních sítích prezentovat interiér restaurace. Workshop o focení mobilním telefonem, trendech ve food stylingu a hledání toho správného světla.
Iveta Fotr Hejtyková, profesionální fotografka
NOVINKY VE SVĚTĚ INSTAGRAMU
Co by každému úspěšnému podnikateli v pohostinství nemělo uniknout?
Hodí se Instagram i pro malý byznys? Jak vést úspěšný Instagramový profil?
Nejzajímavější postřehy z aktuálního dění kolem Instagramu představí přední expertka na firemní Instagram.
Kateřina Pavlíčková, specialistka na Instagram, BUSINESSGRAM
JAK UVAŘIT ZE ŠPETKY DAT HORU TRŽEB
Bez skvělého týmu se neobejdete, ale bez nových digitálních technologií, zjednodušujících zaměstnancům práci, se zas neobejde váš tým.
Rudolf Kotas, produktový manažer, Storyous
DIGITÁLNÍ RECRUITMENT
Nečekejte, až se vám perfektní kandidáti ozvou sami. Buďte aktivní a oslovte je přes sociální sítě! Jak vyhledávat informace o potenciálních zaměstnancích a nacházet skryté talenty? Zapojte do náboru celou firmu a pracujte s osobním brandem. Náborový storytelling a e-mailing.
Kateřina Němečková, PR & Marketing, Perfect Hospitality Consulting
JAK NA UPSELLING ONLINE
Digitální svět mění chování zákazníků. Recenze na sociálních sítích hrají klíčovou roli v konečném rozhodování hostů. Podnikatelé mohou aplikace využít v upsellingu. Zaměřte se na upselling a na recenze a zlepšete nabízené služby.
Annika Ülem, Co-Founder & CMO, startup GuestJoy, oficiální partner TripAdvisoru