logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Košík.cz testuje rozvoz čerstvých hotových jídel

23. února 2018
Restaurace 0
983
Košík.cz testuje rozvoz čerstvých hotových jídel

Čerstvá hotová jídla bez kompromisů v chuti a složení se stávají stále vyhledávanějším zbožím. Košík.cz, nejdostupnější český e-shop s potravinami, vychází vstříc zákazníkům, kteří si oblíbili populární sushi, a přidává do nabídky sedm sushiboxů, připravených přímo v den nákupu.

 

Čerstvé sushi je jedním ze současným gastronomických trendů. Proto Košík.cz ve spolupráci s wasabisushi.cz připravil výběr sedmi sushiboxů, v nichž nechybí ani varianty pro vegetariány a vegany. Sushi je připravené vždy až v den, kdy se vydá za zákazníkem, čímž je zaručena jeho maximální čerstvost. Díky zachování teplotních zón během cesty mají zákazníci jistotu, že se k nim jídlo dostane vždy v perfektním stavu. Navíc už 3 hodiny od objednání.

 

„Zařazením čerstvého sushi do nabídky testujeme možnosti segmentu čerstvých hotovek – tedy jídel, která doručíme takřka ihned po vyrobení. Naše logistika a kontrola kvality je na tak vysoké úrovni, že by byla škoda toho nevyužít. Čerstvá jídla dokážeme sezonně obměňovat a přizpůsobovat požadavkům zákazníků, rádi bychom takto například zprostředkovávali nejen aktuální gastronomické trendy, ale prodávali i běžné domácí chuťovky,“ dodává Jakub Šulta, CEO Košík.cz.

 

Pokud by se koncept osvědčil, Košík nevylučuje zavedení vlastní privátní řady ve spolupráci s některým ze známých bister. Nabídka by kromě obědů či večeří mohla pokrývat například předpřipravené snídaně nebo svačiny.

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!