
Člověk na této pozici zažije za několik let snad veškeré životní situace a všechny je musí zdárně vyřešit. S F&B manažerem se zkrátka práce nemaže.
Pojďte se spolu s námi otestovat, jestli jste na správném místě. Zde je výčet vlastností, na kterých byste měli pracovat, pokud chcete být tím nejlepším.
- Srdce služebníka
Být F&B manažerem znamená sloužit. Mít sílu odosobnit se a věnovat se zákazníkovi v jakékoliv pro vás těžké chvíli je klíčová schopnost. Být vždy připravený, na místě a ochotný.
- Schopnost vést
F&B manažer vede početný tým lidí, kteří vědí, že se na něj mohou spolehnout – a platí to i obráceně. Musí jasně, jednoduše a srozumitelně komunikovat se zaměstnanci kuchyně, a zároveň vést květnatý rozhovor s hostem, který miluje dobré jídlo a víno a má chuť být vyslyšen.
- 100% disciplína
Nabízet služby nejvyšší kvality vyžaduje sebedisciplínu, ze které nemůžete polevit. Vaše práce vyžaduje přesnost a důslednost a jedná se o fyzicky náročné povolání.
- Organizační schopnosti
Tato profese patří mezi ty, které vyžadují tu nejlepší organizaci. Více se očekává snad už jenom od matky v domácnosti, když to trochu přeženeme. F&B manažer musí umět počítat a být dobrý analytik – jak jinak by věděl, kolik surovin objednat, kolik co stojí, jak jídla nacenit, jak naplánovat směny a mnoho dalšího.
- Sebedůvěra
Nemůžete být dobrý, pokud nejste na sebe a svou práci hrdý. Jako F&B manažer musíte věřit v to, co jste, a nevnímat, jak vaše povolání vnímá většina populace. Pokud dovolíte, abyste byli definováni tím, co si o vás myslí společnost, jste vnitřně poraženi a vaše práce utrpí na kvalitě. Jako F&B manažer musíte být pyšní na práci, kterou děláte, a vědět, že i když vás ostatní moc neocení, stojí za to.