
Karlovarské minerální vody a.s. (KMV) se stávají výhradním nápojovým franšízantem a distributorem snacků PepsiCo v Česku, Maďarsku a na Slovensku a zakoupí stávající podniky PepsiCo v těchto zemích. Transakce podléhá schválení příslušných antimonopolních úřadů a očekává se, že bude dokončena v 1. pololetí 2018. Touto akvizicí naroste skupině KMV roční obrat o 50 % a skupina KMV se stane největším dodavatelem minerální vody a nealko nápojů v regionu ČR, Slovensko a Maďarsko.
Skupina KMV se uvedenou akvizicí rozroste o tři firmy ve třech zemích (ČR/SR/Maďarsko) s přibližně 900 zaměstnanci, dvěma výrobními závody a celkovým ročním obratem cca 4,2 mld. Kč. Nápojové portfolio skupiny KMV se rozšíří o značky Pepsi, Mirinda, 7Up, Gatorade, Mountain Dew, Lipton, Evervess, Rockstar, džusy a nápoje Toma, pramenitou vodu Toma a limonády Slice. Zároveň převezme i distribuci bramborových lupínků značky Lay´s a Cheetos.
„Díky této akvizici bude moci skupina KMV nabídnout klientům a spotřebitelům ucelené portfolio složené z nejprémiovějších a nejkvalitnějších produktů, a to v rámci různých obchodních kanálů. V ČR, SR i Maďarsku doplníme naši stávající nabídku pro HORECA segment o dosud chybějící kategorii kolových nápojů,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel KMV, a doplňuje: