
Gilles Biko Ro Bieko díky své profesi cestoval po světě a objevoval doplňkové služby, které poskytují největší hotely světa. Po svém návratu do Paříže si uvědomil, že všechny ty malé pozornosti, které hotely nabízejí, mu chybí k tomu, aby se po práci odreagoval a i ve všední den si udělal radost. Zjistil, že i jeho přátelé by rádi poznali luxusní služby, které nabízejí hotely, kolem kterých pouze procházejí. Tak se začal rodit projekt nové platformy. „Stát se klientem jednoho z velkých hotelů pouze během kurzu vaření nebo si užít hotelové spa, je dnes s WinWinks možné,“ říká její zakladatel Gilles Biko Ro Bieko.
Koncept platformy
Ředitelka marketingu a komunikace Victoria Maïsto představila koncept platformy. „Hotelnictví dnes čelí třem základním výzvám, jsou to diktát online rezervačních platforem na síti (Booking, Trivago aj.), uberizace trhu s ubytováním a pokles počtu turistů kvůli událostem posledních let (atentáty, extrémní výkyvy počasí). Hoteliéři tedy musejí hledat nové způsoby růstu a zkouší přilákat místní klientelu, aby tak zekonomizovali své doplňkové služby. Našli jsme možnost, jak v dnešní době zvýšit hodnotu hotelového světa. Zaměřili jsme se na cílovou skupinu, která je pro nás i pro hoteliéry lehce dosažitelná. Což jsou lidé, kteří necestují, ale kterých je skoro třikrát více než těch, kteří cestují. Každý den více jak 5 miliard lidí na světě prochází kolem hotelu a ani si jej nevšimnou.“ A právě tady vidí WinWinks šanci. Tyto klienty chce zajmout a získat pro svůj projekt.
Luxusní spa či romantická večeře pro každého
Platforma nabízí rezervaci luxusních služeb, ke kterým patří například degustace vína, kurzy vaření, romantické večeře, fitness, spa či pronájem konferenčních sálů. A navíc v těch nejkrásnějších hotelech světa. „Jsme důležitým hráčem v celém řetězci poskytování doplňkových hotelových služeb: od koncepce až po komercializaci, od rozvoje až po propagaci, zejména na sociálních sítích. Naše filosofie je tink less, live more, feel the moment,“ doplňuje Victoria Maïsto. Platforma nabízí hoteliérům měsíční předplatné, které je přizpůsobeno jejich potřebám. Nebo nabízí rezervační platformu služeb, která funguje na základě provize podle rezervace. Podnikům rovněž nabízí dárkové poukazy a balíčky na pronájem konferenčních sálů. „Věříme, že se nám daří šířit dobrou náladu a pohodu tím, že poskytujeme přístup klientele B2C k prestižním místům a k luxusním službám.“