
Vánoce se blíží! Pro vás, profesionály v pohostinství, to znamená, že se musíte připravit na silnou sváteční sezonu. Již brzy si celý text přečtete v novém vydání Horeky. Zde mala ochutnávka.
Co to ale znamená v měřítku marketingových kampaní? Jak získat více hostů než konkurence? Pomohou vám sociální média. Naše tipy, čím zaplnit profily vašich provozoven, vám pomohou zviditelnit se v pravý čas.
- Plánujte dřív
Čím později začnete obsah plánovat, tím to bude horší. Jakmile se dostanete do vánočního šílenství, nebude čas na promyšlené posty.
Brzké plánování znamená, že vytvoříte zajímavější, kreativnější a efektivnější obsah. Pro pohostinství je právě takový obsah klíčový.
- Myslete vizuálně
Pokud chcete, aby obsah ve světě sociálních médií fungoval, musí být vizuálně atraktivní. Text je dobrý sluha, ale pánem je tady obrázek – lidské mozky zpracovávají fotky rychleji než slova. Lidé rolují obsah na své zdi a na text opravdu nemají čas. Fotka je zkrátka více než tisíc slov. Vánoce mají tu výhodu, že jsou vizuálně atraktivní. Všechna ta výzdoba a dekorace kolem… Popusťte uzdu fantazii.
A co dál? Zjistíte v tištěné Horece, kterou si můžete ZDARMA objednat ZDE.