
Opět přinášíme blog společnosti Pomáháme hoteliérům. Nový rok klepe na dveře a nabízí se proto malá sumarizace.
Jaký bude rok 2018?
I když si to ještě většina z nás nechce připustit, rok 2017 se chýlí ke konci a je třeba začít přemýšlet nad strategií fungování hotelu pro rok 2018. Ne nadarmo začínají OTAs pomalu a jistě připomínat svým klientům, aby již nyní zadávali ceny pro následující rok, a to především pro vytížená období jako jsou Velikonoce, letní prázdniny a Vánoce. Aktualizovat své ceny na rezervačních portálech je samozřejmě důležité, stejně důslední byste ale měli být také ohledné své webové stránky a rezervačního systému. Jedině tak nepřijdete o zákazníky a ti budou mít jasno o vaší dostupnosti. Nezapomeňte také na nastavení slev, které chcete následující rok nabízet. Případné nejasnosti vám rádi s celým týmem Pomáháme hoteliérům vysvětlíme, stačí se na nás obrátit.
Co zjistily kontroly EET
Sledovat práci kontrolora EET může být na jedné straně nudné, na druhé straně vám mohou jeho výstupy s ledasčím pomoct. Jeden takový kontrolor yykonal v průměru za oněch devět měsíců, kdy povinná elektronická evidence tržeb funguje, na 150 kontrol a prokázal krácení tržeb ve výši několika miliard Kč. I když jsou na EET ještě stále slyšet ze všech stran nadávky, přece jen se díky tomuto nástroji podařilo od sebe oddělit ty podniky, které své tržby vždy řádně odváděly, a ty, které to nikdy nedělaly. Podobných bylo za uvedené období zavřeno osm. Podle slov jednoho z kontrolorů je rozdíl, když v jedné restauraci zaevidují za dvě hodiny 12 účtenek, přitom dovnitř vešlo 90 lidí, a v další jsou schopni zaevidovat za 62 účtenek za 40 minut.