logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Žně začínají! 10 rad pro zvládnutí adventu

30. října 2017
Rady a tipy 0
1503
Žně začínají! 10 rad pro zvládnutí adventu

Vánoční večírky plánuje 75 % firem a za zaměstnance průměrně utratí od 400 do 1000 korun. To je jenom jeden důvod, proč se na nadcházející sezonu večírků připravit. A tentokrát pořádně.

  1. Připravte speciální prosincové menu

Poslední měsíc v roku je plný slavnostních chvil. Lidé si chtějí posedět s kamarády v honosnějším duchu. Proč tedy v restauraci na celý prosinec nepřipravit speciální menu, v němž budou zahrnuty aperitiv, polévka, hlavní jídlo a dezert – samozřejmě vše za akční cenu?

  1. Dva za cenu jednoho

Ano, oblíbená akce, v prosinci má ale větší šanci! Lidé se setkávají častěji a ve větších skupinách, takže s sebou přivedou více přátel než obvykle.

  1. Tříchodový speciál

Sestavte z jídel v lístku speciální akci. Stojí nějaký předkrm 89 Kč, polévka 40 Kč a hlavní chod 129 Kč? Prodejte je za 230 korun místo 258. Nejlepší je vybrat několik takových kombinací, například možnost vybrat si ze tří předkrmů, tří polévek a tří hlavních jídel. Nezapomeňte speciál promovat jako velkou prázdninovou akci

.

  1. Vytvořte dárkové poukazy

Poukazy se staly velice oblíbenými vánočními dárky a vám prodlouží sezonu žní i na leden a únor. Při tvorbě dárkových poukazů je ale velice důležité jejich promo:

  • Začněte včas
  • Vytvořte POS materiály, umístěte je na viditelných místech v restauraci a připravte krásné honosné balení. Takové, které by pod stromečkem potěšilo i vás.
  • Nezapomeňte na soutěž
  • Velice populární jsou nyní tzv. giveaway soutěže. Nabídněte pět dárkových poukazů na sociálních sítích těm, kteří například nejrychleji odpovědí na otázku vztahující se k vaší restauraci. Pět poukazů sice rozdáte, ale zbytek soutěžících zjistí, že poukazy vůbec existují.
  • Nabídněte víc

Pokud si zákazník koupí dva a více dárkových poukazů v hodnotě např. 1000 korun, nabídněte mu stovku navíc ke každé poukázce na váš účet.

 

  1. Vánoční akce

Pokuste se na každý adventní víkend vymyslet speciální akci. Například živou hudbu, tematické večeře, vánoční brunche. Zkrátka fantazii se meze nekladou.

  1. Najez se u nás v prosinci pětkrát – 6. jídlo máš zdarma

V prosinci lidé jedí v restauracích častěji než doma. Zkuste z tohoto zvyku vytěžit a získejte věrného zákazníka!

  1. Charita

Prosinec je také o dobrých skutcích. Věnujte nějaké to procento projektu, který vás chytil za srdce. Zorganizujte u vás v restauraci sbírku anebo benefiční večer.

  1. Zkuste vánoční večeři

Tento bod se bude týkat zejména velkých měst, ale až 8 % domácností chce trávit štědrovečerní večeři v restauraci. Zkuste odhadnout zájem a vyrukujte s touto nabídkou. Vánoční večeře domů? To by taky neměl být problém!

  1. Dekorace

Vše je o atmosféře, proto dekorujte, dekorujte a dekorujte!

  • Oblečte personál do červeného
  • Nezapomeňte na vánoční stromeček
  • Oblečte manažera za Mikuláše
  • Připravte si vánoční pozdravy pro hosty zdarma (samozřejmě na nich nesmí chybět jméno vašeho podniku)

 

  1. Rozjeďte prodej cukroví

Přineste hostům po jídle malou ochutnávku i s nabídkou cukroví domů a objednávky se pohrnou.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!