logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Nestrkejte před recenzemi hlavu do písku

26. října 2017
Rozhovory 0
2679
Nestrkejte před recenzemi hlavu do písku

Jan Halíř z Hotel Solutions na kongresu HOREKA 112 mluvil o recenzích. My jsme na něj měli pár dodatečných otázek.

Někteří hoteliéři a restauratéři říkají, že už mnohokrát přemýšleli nad tím, že si účty na sociálních sítích zruší, protože jim tam recenze víc škodí, než slouží, například je tam pomlouvá konkurence. Jaký na to máte názor?
Je to asi jako ten klasický příměr se strkáním hlavy do písku. Ničemu tím nepomohou, naopak je potřeba být aktivní, reagovat, odpovídat a taky cíleně směřovat spokojené zákazníky na psaní recenzí, abyste spoluvytvářeli svou online tvář.

Je nějaké pravidlo, jak rozeznat falešnou recenzi?
Na Tripadvisoru. Facebooku, Googlu a některých dalších médiích mohou psát v podstatě i lidé, kteří uvás vůbec nebyli,což vnímám jako problém, ale nic s tím bohužel neuděláme. Ale obecně si myslím, že lidé nejsou hloupí, pokud vás chce konkurent poškodit a vy si myslíte, že jeho recenze je falešná, tak se ho klidně v reakci na recenzi zeptejte na detaily jeho pobytu. Mě se to samé stalo nedávno na našem firemním Facebooku a recenzentovi jsem tam přímo odpověděl, že si nejsem vědomý, že bychom jakkoliv přišli do styku, ale že budu rád když mě napíše… žádná reakce již nepřišla.

Sám jste na kongresu mluvil o kauze Podolka, co nás tato kauza naučila?
Měla by nás hlavně naučit to, že nestačí sedět na zadku, ale je třeba aktivně budovat svoje publikum na sociálních sítích i recenzních portálech. A když se takovýhle průšvih stane, tak požádat své věrné klienty, aby Vám pomohli.

A ještě takový malý dodatek na závěr, jestli chcete, aby recepční, číšníci a další liniový pracovníci pořádně pracovali s recenzemi, tak je vtáhněte do děje, nechte je pomáhat s utvářením obsahu a také je odměňte za dobré recenze a to nejen dobrým slovem.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!