
Michaela Závodná z Meatballs na kongresu HOREKA 112 mluvila o správném zacházení se slovy. Jak zaujmout textem? My jsme se ji zeptali na elementární tipy, které by vás měly nasměrovat.
Existují základní pravidla, kterými by se měli hoteliéři a restauratéři řídit při psaní textu?
Určitě by tam mělo být představení produktu, například ubytování či restaurační menu a pak by měla následovat výzva k akci. Text má vyzývat k nějaké činnosti, ať už k rezervaci, koupi. Právě toto častokrát texty postrádají.
Na co by si měli dát zejména pozor, na jaké chyby nejčastěji narazíte?
Častokrát vidím velice špatnou kvalitu fotografie. Lidé si musejí uvědomit, že fotka prodává. Samozřejmě pak jsou to gramatické chyby.
Koho byste doporučila za vzor práce s textem v HoReCa oboru a proč?
Jednoznačně skupinu Ambiente, anebo Café Fara. Je jich ale mnohem víc, není ale důležité, kdo má kolik lajků, spíše jak zaujme.
PODÍVEJTE SE NA FOTOGALERII
[Best_Wordpress_Gallery id=“19″ gal_title=“16. kongres HOREKA 112″]