logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Text má vyzývat k akci

18. října 2017
Rozhovory 0
2572
Text má vyzývat k akci

Michaela Závodná z Meatballs na kongresu HOREKA 112 mluvila o správném zacházení se slovy. Jak zaujmout textem? My jsme se ji zeptali na elementární tipy, které by vás měly nasměrovat.

Existují základní pravidla, kterými by se měli hoteliéři a restauratéři řídit při psaní textu?
Určitě by tam mělo být představení produktu, například ubytování či restaurační menu a pak by měla následovat výzva k akci. Text má vyzývat k nějaké činnosti, ať už k rezervaci, koupi. Právě toto častokrát texty postrádají.

Na co by si měli dát zejména pozor, na jaké chyby nejčastěji narazíte?
Častokrát vidím velice špatnou kvalitu fotografie. Lidé si musejí uvědomit, že fotka prodává. Samozřejmě pak jsou to gramatické chyby.

Koho byste doporučila za vzor práce s textem v HoReCa oboru a proč?
Jednoznačně skupinu Ambiente, anebo Café Fara. Je jich ale mnohem víc, není ale důležité, kdo má kolik lajků, spíše jak zaujme.

PODÍVEJTE SE NA FOTOGALERII

[Best_Wordpress_Gallery id=“19″ gal_title=“16. kongres HOREKA 112″]

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!