logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Se zaměstnanci si povídejte alespoň jednou do měsíce

13. října 2017
Rozhovory 0
3079
Se zaměstnanci si povídejte alespoň jednou do měsíce

Nedostatek personálu pociťujeme snad všichni, i proto se čím dál tím více mluví, jak pracovat se současným, abyste si ho udrželi. Věra Hrazdírová, HR manažerka, pentahotel Prague o této tématice mluvila na kongresu HOREKA 112 a přináší vám par tipů.

Jak by měl pracovat majitel malého hotelu či restaurace se zaměstnanci?
Určitě je potřeba je dobře zaškolit. Vysvětlit jim, co je jejich náplní práce a pak je i kontrolovat, jestli vše pochopili a dělají, jak se má.
Hlubší rozhovory se zaměstnanci o tom, jak se cítí, co se jim líbí, co se jim povedlo a co ne, vést alespoň jednou do měsíce.
Také je fajn jim přidat víc práce, ne ve smyslu, že jim teď naložíte, ale že jim dáte větší zodpovědnost.

Jste zastáncem spíše pozitivní, anebo negativní motivace?
Určitě bych nešla formou trestů ve stylu: „Neudělal jsi tohle, uděláš tohle.“ Jde tady spíše o důslednost, pokud něco neudělá dobře, dejte mu to opravit.  Pokud něco nedokončí, trvejte na tom, ať to dokončí.

To zní jako výchova dítěte.
Ano je to tak, je to o důslednosti. Pokud budete za své zaměstnance vždy něco dodělávat a předělávat, tak si na to brzy zvyknou a nebudou dělat nikdy nic pořádně.

 

PODÍVEJTE SE NA FOTOGALERII Z KONGRESU
[Best_Wordpress_Gallery id=“18″ gal_title=“16. kongres HOREKA 112″]

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!