logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Hosté si zaslouží vaši reakci

26. září 2017
Hotely 0
1356
Hosté si zaslouží vaši reakci

Recenze je dnes magický pojem. Většina potencionálních hostů si vybírá hotel právě podle nich. I proto byste jim měli věnovat zvláštní péči, jinak budete v online světě ztraceni. Více vám o problematice řekneme také na kongresu HOREKA112.

Začneme menší statistikou Společnost Price Waterhouse Coppers provedla v roce 2015 šetření online reputací u více než 11 000 hotelů v 48 zemích Evropy. Nejvíce spokojených recenzí má region východní Evropy (81,5 %), který předčil i západní Evropu. Samozřejmě množství spokojených hostů se liší město od města a od kategorie hotelu.

Odpoví se na necelou čtvrtinu recenzí
Studie se zaměřila na tří až pětihvězdičkové hotely, přičemž zjistila, že se spokojenost zvyšuje přímo úměrně s počtem hvězdiček. My se ale nebudeme zaobírat tím, co hosté nejčastěji hotelům vytýkali, zajímala nás zejména míra odezvy hoteliérů. Zjištění studie jsou jasná: „Pětihvězdičkové hotely odpovídají na recenze častěji než čtyř a tříhvězdičkové, stále tady ale vidíme velký prostor pro zlepšení.“
Jak v nadpisu říkáme, hosté si zaslouží Vaši reakci. Realita je ale jiná. Odpovědi se průměrně dočká jenom 13 % recenzí, přičemž se více odpovídá na ty negativní recenze. Procento je to sice malé, ale stále o třetinu vyšší než předloni. Opět platí, že se míra odpovědí zvyšuje s počtem hvězdiček. I když má východní Evropa lepší recenze od hostů, nedostává se jim tolik odpovědí (průměrně 9,4 %), jako v západní a střední Evropě. Studie se zaměřila na metropole jednotlivých zemí, tudíž se můžeme podívat i na to, jak je na tom Praha ve srovnání ve svém regionu východní Evropy. Zde je míra reakce na recenze u všech hotelů (9 %) o dvě procentní desetiny nižší než je celkový průměr regionu.

Míra reakcí hotelů západní a střední Evropy na recenze za rok 2015
Typ hotelu Míra reakce na
všechny recenze
Míra reakce na pozitivní recenze Míra reakce na
neutrální recenze
Míra reakce na
negativní recenze
včechny 13,40% 14,70% 10% 14,20%
3* 8,50% 9,50% 6,10% 9,70%
4* 16,70% 18,20% 12,60% 17,20%
5* 29,20% 30,40% 22,30% 28,60%
Zdroj: Price Waterhouse Coopers

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!