logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Jak neodradit hosty špatnou komunikací na sociálních sítích

13. září 2017
Digital 0
1664
Jak neodradit hosty špatnou komunikací na sociálních sítích

Je už zvykem, že si vás host před příchodem proklepne na síti. Ať už je to na webu, sociálních sítích či TripAdvisoru. K prvnímu dojmu mu postačí podívat se na recenze, množství lajků a komentáře.

 

Musíte se smířit s tím, že poprvé se s hostem setkáte v online světě, ne osobně. I proto je potřeba se na internetu k zákazníkům chovat tak, jako by už byli u vás. První dojem totiž můžete udělat pouze jednou.

Přinášíme vám návod, jak můžete z této situace těžit. Zde je pár tipů, co dělat a co ne.

  1. Ignorování komentářů nebo zpráv: NE!
    Ignorování fanoušků na sítích je totéž, jako byste ignorovali hosta na recepci. Zákazník tak získá dojem, že se o něj vůbec nezajímáte. Jak od nich pak můžete očekávat, že využijí vaše služby?

V internetovém světě nezodpovězený komentář či zpráva nezmizí. Naopak! Otázka se může stát virální a značně poškodit vaši značku. V pohostinství musíte na dotazy vašich fanoušků odpovídat.

 

  1. Připravit si základní odpovědi a krizovou strategii: ANO!

Není nic horšího než panika, když se na vašem profilu objeví negativní recenze. Pokud nejste připraveni, může to vyústit v nevhodnou reakci člena vašeho týmu. Zničená online reputace je pak na světě.

Abyste se takovým scénářům vyhnuli, je dobré mít plán: podívejte se na nejběžnější zprávy, které dostáváte, připravte si scénáře na otázky, které by vám fanoušci mohli položit, a připravte si odpovědi. S odpověďmi obeznamte i váš tým.

Reputace se vytváří dlouho a může být v mžiku zničena. Nemůžete si dovolit být v digitálním světě nepřipraveni.

 

  1. Automatické odpovědi a generované zprávy: NE!

Dostávání generovaných zpráv může být pro jejich příjemce frustrace a zklamání stejně jako neobdržení odpovědi. Lidé jsou zvyklí na personalizovaný servis a tento typ praxe může mít velké důsledky pro vaši značku.

Chování hotelů či restaurací na sítích má být konzistentní a stejné jako v offline světě.

A jaké jsou další dva body? Zjistíte v časopisu HOREKA č. 104.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!