logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Pomáháme hoteliérům radí: Jak zazářit na Google

11. srpna 2017
Hotely 0
2166
Pomáháme hoteliérům radí: Jak zazářit na Google

Máme tu další blog z dílny Pomáháme hoteliérům. Tentokrát se bude věnovat Google a shrne v něm vše, co by měl hoteliér o tomto všemocném vyhledávači vědět,

Předpokládejme, že je váš hotel online, což znamená, že s největší pravděpodobností využíváte služeb vyhledávání přes Google, a proč by taky ne, když jde v podstatě o bezplatný kanál k získání většího počtu rezervací. Abyste jich získali ještě víc, měli byste se spolu s námi zaměřit na to, aby vaše prezentace v hotelovém vyhledávání Google byla přesná a jasná. Ne nadarmo totiž 81 % cestujících využívá Google při vyhledávání svého ubytování. A to už není radno ignorovat!

Zapamatujte si těchto pět jednoduchých rad a uvidíte, jak vám to všechno půjde pěkně od ruky!

Zlepšete SEO na webové stránce hotelu

Ujistěte se, že váš webmaster správně zakomponoval všechny meta-tags do HTML vašeho webu. Název stránky (Title Tag), tedy odkaz, na který cestující klikají, by se měl shodovat s názvem vašeho hotelu a jeho lokalitou, jelikož to je přesně informace, po které hosté pátrají. Další důležitou informací je Meta Description, tedy krátký popisek, který následuje hned pod odkazem na web. Pokud máte minimálně tyto informace v optimálním stavu, rapidně tím zvyšujete svoje šance na přímé rezervace. Dále můžete také přidat hodnocení hotelu (Meta Reviews) přímo ke svému profilu, který se hostům ukáže po zadání dotazu. Mini video od společnosti TrustYou, která vám pomůže právě se sumarizací vašich hodnocení, vám stručně a jasně poradí, jak přidat hodnocení k výsledkům vyhledávání. Zvýšíte tím šanci na výhru nad OTAs, které soutěží především tím, že zobrazují hodnocení svých uživatelů.

 Kontrolujte zobrazované informace
Google nabízí hotelům jednoduchý proces, jak kontrolovat základní informace zobrazované v jejich profilu. Kontrolu nad správou svých údajů najdete po registraci na Google My Business. Zde pak můžete přidat kvalitní fotografie, kontaktní informace, provozní dobu, přesnou adresu, klasifikaci, URL webové stránky a mnohé další.

 

Ovlivňujte přímé rezervace
Možností, jak soupeřit o zákazníky s OTAs, nabízí Google nepřeberně. Patří mezi ně například Google Hotel Ads. Pokud v hotelu využíváte hned několik kanálů k tomu, abyste přilákali co nejvíce rezervací, je zde velká pravděpodobnost, že Google začne tyto vaše aktivity zobrazovat. Umožněte hostům rezervovat napřímo a nabídněte jim za to přehlednou cenovou politiku a obsazenost. Stačí používat certifikovanou booking engine a zobrazíte klientovi aktuální cenu podle zadaného termínu příjezdu a odjezdu. A zároveň, je-li nabídka atraktivní, klient klikne na odkaz vašeho hotelu a dostane přímo k online rezervaci. Třeba jako to má Hotel Hviezdoslav v Kežmarku.

 

Doplňte své služby a nabídky
Další možností, jak vyniknout nad konkurencí, je doplnit sekci zvláštních služeb a nabídek. Google tyto informace shromažďuje různě po internetu, jde například o free wifi, parkování zdarma, snídani v ceně atd. Tím ale dnes již nikoho neoslníte. Doplňte sem speciální nabídky, novinky a služby, které ostatní hotely nemají.

 

Sledujte účinek sumarizovaných hodnocení (tzv. Meta-Review)
Nejeden průzkum již zjistil, že kromě ceny se hosté čím dál více zajímají o skóre spočítané z různých hodnocení na internetu. Až třetina cestujících například redukuje své vyhledávání pouze na 4 a 5* hotely. 88 % pak vyhledává pouze hotely se 3* a méně. TrustYou například nabízí sumarizaci hodnocení pro více než 300 tisíc hotelů a vy jako hoteliéři můžete očekávat, že přidáním tohoto hodnocení zvýšíte svůj ranking ve vyhledávání Google.

TIP NA ZÁVĚR
Dnes již existuje několik jednoduchých a navíc neplacených možností, jak optimalizovat zalistování ve výsledcích vyhledávání přes Google. Abyste si ale byli jistí úspěchem, využívejte TrustYou Meta-Reviews a TrustYou Stars. My vám moc rádi poradíme, jak na to. Se všemi možnými otázkami nás můžete kontaktovat ZDE.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!