
Revoluce v upsellingu a recenzích přichází na český trh. Na počátku byli dva lidé, kterým se zdála komunikace mezi hotelem a zákazníkem nejenom zastaralá, ale především složitá. Vytvořili proto GuestJoy, který se zdá být výborným CRM nástrojem, jenž se zaměřuje nejen na zvyšování tržeb, ale taky recenze.
GuestJoy, oficiální partner společnosti TripAdvisor, přichází do Prahy s cílem stát se vedoucím poskytovatelem řešení v oblasti zvyšování tržeb a sběru recenzí hotelů v České republice. V současné době využívá u nás GuestJoy pět hotelů, včetně Salvator Hotels and Apartments a Design Hotelu Neruda, a to je také částečně důvod, proč se majitelé firmy rozhodli zaměřit v nadcházejících měsících na český trh.
Annika Ylem, spoluzakladatelka GuestJoy, o expanzi společnosti řekla: „Česká republika, a zejména Praha, pro nás vždy představovala potenciální nový trh, a jelikož jsme od hotelů ve městě již zaznamenali značný zájem, rozhodli jsme se v letošním roce dát prioritu tomuto trhu před německým.“ Kromě Prahy se společnost zaměří i na Karlovy Vary a primárně se orientuje na pěti- a čtyřhvězdičkové hotely.
Více se o tomto nástroji dozvíte v novém vydání časopisu HOREKA, který vyjde koncem července.